| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] BETAALAUTOMAAT POSTBANK BIJ aLBERT hEIJN
BETAALAUTOMAAT POSTBANK BIJ aLBERT hEIJN
BIJ BETAALAUTOMAAT POSTBANK IN ALBERT HEIJN WINKEL WERD TWEE HONDERD EURO OPGEVRAAGD. DOORDAT DEZE AH AUTOMATEN NIEUW ZIJN WIST IK NIET WAAR DE BANKBILJETTEN NAAR BUITEN ZOUDEN KOMEN. TOEN EEN PERSONEELSLID VAN AH MIJ TE HULP KWAM WAREN DE BILJETTEN REEDS "INGESLIKT". DE AH JUFFROUW VERTELDE DAT DIT MET DEZE AUTOMATEN VEEL MEER WAS VOORGEKOMEN OMDAT DE BETREFFENDE OPENING OP EEN TOTAAL ANDERE PLAATS ZAT DAN BIJ DE NORMALE BANK-AUTOMATEN. BIJ AH WAS ECHTER EEN STAPEL FORMULIEREN AANWEZIG WAAROP JE DE KLACHT KON MELDEN NAAR JE EIGEN BANK. DIT HEBBEN WIJ GEDAAN MAAR TOT TWEE MAAL TOE WERD DE KLACHT GEWEIGERD, DE POSTBANK HIELD VOL DAT HET GELD WEL WAS UITBETAALD. HET GELD IS INMIDDELS WEL VAN MIJN ABN REKENING AFGESCHREVEN.
IS DEZE KLACHT MEER BIJ TROS RADAR BINNENGEKOMEN ??
IS DEZE KLACHT MEER BIJ TROS RADAR BINNENGEKOMEN ??
Re: BETAALAUTOMAAT POSTBANK BIJ aLBERT hEIJN
Uw capslock is kapot! Bezoek een computershop.
Eerst goed kijken voor je wegloopt, ik had een keer een biljet tekort, en na 2e keer pinnen kwam het wel eruit, anders E10 tekort gehad...
Bij afwijkende automaten goed kijken, want je weet niet wat er kan gebeuren, in buitenland ook, ik heb al vele gezien, en eerst kijken en dan gebruiken.
Jammer, maar nooit snel weglopen, want als het iets later komt kan iedereen het pakken, dus zou het ook niet ingeslikt kunnen zijn!
Vraag de video opname en soms is daar een bekende te zien!
Veel succes met die opname, als niemand is het ingeslikt, anders nog kans.
Bij afwijkende automaten goed kijken, want je weet niet wat er kan gebeuren, in buitenland ook, ik heb al vele gezien, en eerst kijken en dan gebruiken.
Jammer, maar nooit snel weglopen, want als het iets later komt kan iedereen het pakken, dus zou het ook niet ingeslikt kunnen zijn!
Vraag de video opname en soms is daar een bekende te zien!
Veel succes met die opname, als niemand is het ingeslikt, anders nog kans.
Dank voor uw reactie. Het personeelslid van AH heeft met mij meegekeken naar de werking van het apparaat en verzekerde mij dat het reeds meerdere nalen zo was gebeurd.
Sinds 27 januari is het bedoelde apparaat geheel afgesloten en voorlopig buiten werking. Zou het dan tochzo zijn dat er iets aan het apparaatniet heeft gedeugd ??
Sinds 27 januari is het bedoelde apparaat geheel afgesloten en voorlopig buiten werking. Zou het dan tochzo zijn dat er iets aan het apparaatniet heeft gedeugd ??
Ik heb een dergelijk apparaat tot nu toe 1 keer gebruikt. Mijn geld is er wel uitgekomen, maar ik ben het wel eens met de starter dat het erg onduidelijk is waar het er dan uitkomt. De apparaten zijn anders ingedeeld dan een standaard pinapparaat en je moet echt heel goed kijken voor je ziet waar je wezen moet.
Mij is exact hetzelfde overkomen , 10 maart jl ; tot op heden nog geen geld teruggezien , mijn bank zegt dat dat binnen 2 werkdagen zou moeten gebeuren maar kan pas over een week een klachtenprocedure starten en Postbank wil niet helpen omdat mijn rekening elders loopt.
De plek waar het geld uitkomt zit bijna op de grond , erg makkelijk over het hoofd te zien. Ik ben er absoluut zeker van dat niemand anders het geld heeft kunnen pakken daar deze persoon dan op mijn schoenen had moeten zitten.
Op het klachtenformulier dat ik kreeg van AH staat dan ook een waarschuwing voor de plaatsing van de gleuf , handiger was wellicht geweest deze waarschuwing op de automaat zelf te plaatsen.Ook bij dit filiaal gebeurde het regelmatig dat mensen niet doorhadden waar het geld uitkwam.
De plek waar het geld uitkomt zit bijna op de grond , erg makkelijk over het hoofd te zien. Ik ben er absoluut zeker van dat niemand anders het geld heeft kunnen pakken daar deze persoon dan op mijn schoenen had moeten zitten.
Op het klachtenformulier dat ik kreeg van AH staat dan ook een waarschuwing voor de plaatsing van de gleuf , handiger was wellicht geweest deze waarschuwing op de automaat zelf te plaatsen.Ook bij dit filiaal gebeurde het regelmatig dat mensen niet doorhadden waar het geld uitkwam.
ja logisch...
De enige bank die voor je kan onderzoeken of het geld is ingeslikt of dat het is meegenomen is de bank waar je je rekening hebt. Ook al is het bij een automaat van de postbank dan nog moet je bij de ABN dit laten onderzoeken.
Het is mijzelf ook overkomen...even chatten met mijn young professionals team en binnen een week had ik mijn geld terug....blijft snel die abn
De enige bank die voor je kan onderzoeken of het geld is ingeslikt of dat het is meegenomen is de bank waar je je rekening hebt. Ook al is het bij een automaat van de postbank dan nog moet je bij de ABN dit laten onderzoeken.
Het is mijzelf ook overkomen...even chatten met mijn young professionals team en binnen een week had ik mijn geld terug....blijft snel die abn
de enige die kan onderzoeken waar t geld is gebleven is natuurlijk de Postbank. Die zullen saldo overschot van betreffende automaat moeten controleren ; plus rekeningnummer waarbij het incident is gebeurd. Normaal zou dit binnen 2 dagen moeten gebeuren ; in dit geval duurt het dus al bijna 2 weken.
Het enige dat de ABN AMRO kan en wil doen is na 2 weken een klacht indienen. Uw verhaal is dus anders dan mijn ervaring op t moment.ABN doet tot op heden niks.En de Postbank ook niet ; behalve het geld direct afschrijven ; dat dan weer wel.
Het enige dat de ABN AMRO kan en wil doen is na 2 weken een klacht indienen. Uw verhaal is dus anders dan mijn ervaring op t moment.ABN doet tot op heden niks.En de Postbank ook niet ; behalve het geld direct afschrijven ; dat dan weer wel.
die automaten worden niet door de banken beheerd hoor...dus je moet hiervoor niet bij de postbank zijn maar bij je eigen bank...die kan hiervoor een onderzoek indienen....of werk jij toevallig ook bij een bank??
Is dat niet wat overdreven. Ik ben 1,82 m lang. De uitgifte van het geld, is op de hoogte van mijn heup. Zou mijn heup, dan toch op mijn enkels zitten?Geplaatst op 21 Mrt 2007 17:00 door samasama
Kijk maar uit dat daar niet meer terrecht komt

-
Chanmaster
Geld wat langer dan 10 seconden in het uitgifteloket blijft hangen wordt ingeslikt en ook geboekt op uw naam dus als het niet door derden uit de automaat is gehaald krijgt u het terug.
CM
CM
nee, die hoogte is niet overdreven. Wellicht hebben wij het over verschillende types automaten ? Bij deze zit de geldlade ongeveer 15 cm boven de grond.
-
Martin1976
de hoogte (beter gezegd: laagte) van de geldsleuf is inderdaad erg laag. Nu zal iedereen er ondertussen aan gewend zijn neem ik, 'k vind de automaat wel van een raar ontwerp eigenlijk
Ik MOET even reageren op de bijdrage van mijn goede vriendin Anastasia, je weet wel, die hoogbegaafde Russische 7-jarige!
Lariekoek en apekool, als 7-jarige heb je nog geen pinpas voor postbank automaten en als je pint zal het apparaat nooit en te nimmer 10 eurobiljetten uitgeven!
Val je toch weer door de mand, Gozik/D1RK!
Tot de volgende keer!
Lariekoek en apekool, als 7-jarige heb je nog geen pinpas voor postbank automaten en als je pint zal het apparaat nooit en te nimmer 10 eurobiljetten uitgeven!
Val je toch weer door de mand, Gozik/D1RK!
Tot de volgende keer!
Volgens mij zullen jullie nooit vrienden worden he caruso. 
Zulke vrienden heb ik niet nodig, ik zal blijven reageren op postings van Anastasia, Gozik en Dirk, die in feite één en dezelfde persoon zijn.
En da's niet zo moeilijk aan te tonen, bewijzen heb ik al meerder keren aangeleverd
En volgens mij is het hier niet toegestaan om drie profielen aan te maken.
Dus?
En da's niet zo moeilijk aan te tonen, bewijzen heb ik al meerder keren aangeleverd
En volgens mij is het hier niet toegestaan om drie profielen aan te maken.
Dus?
Ho ho volgens mij heb ik niet om bewijzen gevraagd he, en of iemand nou een of drie profielen heeft wat maakt jou dat uit.
Gaat mij niet om bewijzen, drie profielen aanmaken mag hier niet, en als je de onzin, lariekoek en apekool van die gasten leest heb je als gegeten en gedronken! Vooral wijsneusje Anastasisa die doet voorkomen alsof ze 7 jaar oud en hoogbegaafd is, maar in feite gewoon haar vader D1RK/Gozik is!
Taalgebruik, zinsopbouw en kletskoek is precies eender als haar ouweheer gebruikte.
Misschien moet je hun bijdrages maar eens lezen, je lacht je te barsten van zoveel onzin!
Taalgebruik, zinsopbouw en kletskoek is precies eender als haar ouweheer gebruikte.
Misschien moet je hun bijdrages maar eens lezen, je lacht je te barsten van zoveel onzin!
-
Marco Polo
Lijkt mij niet meer dan normaal dat je -als bezoeker van dit forum - je houdt aan de spelregels van de gastheer......en of iemand nou een of drie profielen heeft wat maakt jou dat uit.
Bezoekers mogen slechts gebruik maken van een (1) identiteit; het gebruik van een "valse" identiteit is niet toegestaan.