LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] betalen met chipknip

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
monfra

betalen met chipknip

Ongelezen bericht door monfra »

Geachte Forum.

Mijn vraag aan alle lezers van rubriek of ze al eens geconfronteerd zijn met producten die ze perse moesten betalen met de chipknip. Mijn is het in een dag gebeurd dat ik zowel bij de Hema als AH moest betalen met de chipknip. Daar ik deze niet heb en ook nog niet van plan ben hem aan te schaffen vindt ik dat ik rare gang van zaken. bij de hema ging het om een zak broodjes en ah om twee pakjes sigaretten de broodjes was 1,89 die ik betaalde met vijf euro waarvan ze zeiden daar niet terug te van kunnen geven en toen wij vroegen waarom niet zei hij dat dat orders waren van de baas daar het hem teveel kosten om wisselgeld bij de bank te vragen. Bij AH betaalde we met tien euro en daar het zelfde verhaal. Orders vande baas nou vraag ik je in deze tijd van minder welvaart zou je toch denken iedere klant is er een maar blijkbaar gaat die vlieger niet op. Laat me het horen als er bij U in de buurt ook zoiets gaande is. Verplichten van de chipknip wat dat was wat beide winkelbediende zeiden wat we moesten doen want het zou alleen maar moeilijker worden om kleine artikellen met geld tte betalen.

Gast

Re: betalen met chipknip

Ongelezen bericht door Gast »

Hoort bij banken thuis en niet bij internet, vindt je zelf ook niet ???

Gast

Re: betalen met chipknip

Ongelezen bericht door Gast »

Wederom het dringende beroep om vóór het openen van een nieuw topic te zien of er al een onderwerp bestaat waarop u kunt reageren.

Alleen op die manier kunnen we de wildgroei van identieke onderwerpen inperken en het forum leesbaar houden.

TROS Radar webredactie

U kunt hier http://www.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=14291 verder discusiëren dit topic is gesloten.

Gesloten