voor iedere handeling die ze je eerst opdringen moet gaan betalen.
Aan telebankieren zouden geen kosten verbonden zijn totdat de klanten er veel gebruik van gingen maken kosten € 0,10 cent per minuut.
Dit was zelfs niet eens bij medewerkers van de bank bekend.
Vervolgen moet je € 5 betalen wil je geld storten via de stortingsautomaat op de rekening van je studerende zoon.
Wat zal de volgende dienstverlening van de bank zijn waar zij de mensen voor laten betalen? Iedere keer wanneer de deur voor je opengaat misschien wanneer je geld komt pinnen met onze pinpassen waar we ook al voor betalen? Die mogelijkheid is wel aanwezig waarom ook niet iedere keer wanneer je binnenkomt € 0,25 pik in de klant is koning. Nee laat je medewerkers maar lekker 5 maal per jaar de klanten bellen of ze niet eens met u de verzekeringen kunnen bekijken om over te stappen op de verzekering van de Rabo bank
Interpolis. Wanneer er negatief op gereageerd wordt zullen ze daar 'n
aantekening van maken maar die inkt blijft niet echt lang op papier staan, want vervolgens wordt je weer voor de zoveelste keer gebeld.
De Rabobank is wel de meest klant onvriendelijkste bank waar je zaken mee kunt doen.
![Crying or Very sad :cry:](./../images/smilies/icon_cry.gif)