LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bij welke banken zit ik?

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
student538

Bij welke banken zit ik?

Ongelezen bericht door student538 »

Misschien wat dom van me geweest, maar aantal jaren terug heb ik hier en daar een pluk geld bij veel banken neergezet. Niet zo slim maar goed. Van je fouten leer je. Ik ben veel verhuist en weet niet meer bij welke banken ik heb gezeten. Ik heb niet altijd even netjes adres gegevens verstrekt aan deze banken. En ik weet zo ook niet meer bij welke banken ik een spaar rekening heb geopend. Is daar een manier om daar toch nog achter te komen? Nogmaals je hoeft niet te vertellen dat het slim is geweest dat besef ik nu ook! (heeft zo zijn redenen)

flabbergasted

Re: Bij welke banken zit ik?

Ongelezen bericht door flabbergasted »

nooit pasjes gebruikt?
opbergmapjes gekregen?
is het een idee om eens de logo's op de correspondentie te checken?
Desnoods een simpele brief naar alle banken?

succes ermee?

student538

Ongelezen bericht door student538 »

Dat heb ik wel deels maar niet alle. De Belastingdienst had wel ooit bericht gestuurd dat ik op een bank nog saldo zou hebben staan dat niet opgegeven was.

Mk

Ongelezen bericht door Mk »

Je zou de belastingdienst kunnen proberen; banken geven de tegoeden van klanten daaraan door.

roro25

Ongelezen bericht door roro25 »

das gewoon dom...... (en ja ik wrijf het er even in!!!!! Ik vertel namelijk niet dat het slim is (as requiered)

Tja er bestaat geen register waarin je saldo's opgenomen staat van de verschillende banken.

Dus nog maar een oplossing:

Elke bank langsgaan (of bellen, maar de gemiddelde bank zal geen info per telefoon geven) en al je adressen meenemen. Enne een legitimatiebewijs.

Je zou de belastingdienst kunnen proberen, maar ik geef je weinig kans. Banken zijn namelijk verplicht om saldo's op spaarrekeningen per 0101 en 31-12 van een jaar op te geven aan de bealstingdienst.
Ik denk niet dat de belastingdienst bereid is om deze gegevens af te staan.

edit post aanvullen

Gesloten