LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bijzonder slechte service van de Postbank
Bijzonder slechte service van de Postbank
Wat de Postbank de afgelopen tijd heeft gepresteerd is ongelooflijk. Herhaaldelijk beloven dat ik de telefoon zou krijgen, vervolgens niks laten horen, dan een dreigbrief sturen! Ik heb het ding nog steeds niet. Dit speelt nu al maanden. De verschillende afdelingen wijzen naar elkaar en men verschuilt zich achter regeltjes. Goed dat jullie er een item van hebben gemaakt. Ik wilde jullie er net over bellen.
Re: Bijzonder slechte service van de Postbank
Na ruim een half jaar aan het lijntje te zijn gehouden door een "klantenservice" afdeling van de Postbank, ivm de m-bankieren actie, krijg ik nu een brief dat de aktie is afgesloten en dat er een voorwaarde was op=op. Dit is wel het absolute record wat betreft de responsetijd en klachtafhandeling (lees klantbehandeling). Mijn vermoeden wordt nu toch bevestigd, tijd voor.......een ander bank.
Re: Bijzonder slechte service van de Postbank
M.bankieren Postbank
telefoontje na telefoontje, klacht na klacht.
Er wordt gewoon niets mee gedaan. De medewerkers van het ingehuurde callcentrum bevestigen de onmacht van de bellers.
Bij mij is er slechts 1 probleem waardoor ik niet kan registreren, nl het feit dat het telefoonummer niet bij de Postbank in de database is opgenomen. Als ik dan bel om te registreren, dan herkent de computer mijn nummer niet.
Dit gegeven heb ik al zo'n 5x doorgegeven, maar er wordt gewoon niets mee gedaan.
Vervolgens een emailuitwisseling met klantenservice aangegaan. Die verwijzen naar het volgende loket. tenslotte de directie aangeschreven. Hierop een brief van de afdeling "correspondentie" ontvangen. Als klap op de vuurpijl verwijzen ze me naar het callcenter waarover ik klaag en dreigen ook wederom fijntjes met de F 300,- incasso wegens niet registreren.
Ben zo langzamerhand geneigd het toestel tegen de kop van een van de ambtenaren van deze club te pletter te gooien.
telefoontje na telefoontje, klacht na klacht.
Er wordt gewoon niets mee gedaan. De medewerkers van het ingehuurde callcentrum bevestigen de onmacht van de bellers.
Bij mij is er slechts 1 probleem waardoor ik niet kan registreren, nl het feit dat het telefoonummer niet bij de Postbank in de database is opgenomen. Als ik dan bel om te registreren, dan herkent de computer mijn nummer niet.
Dit gegeven heb ik al zo'n 5x doorgegeven, maar er wordt gewoon niets mee gedaan.
Vervolgens een emailuitwisseling met klantenservice aangegaan. Die verwijzen naar het volgende loket. tenslotte de directie aangeschreven. Hierop een brief van de afdeling "correspondentie" ontvangen. Als klap op de vuurpijl verwijzen ze me naar het callcenter waarover ik klaag en dreigen ook wederom fijntjes met de F 300,- incasso wegens niet registreren.
Ben zo langzamerhand geneigd het toestel tegen de kop van een van de ambtenaren van deze club te pletter te gooien.