Het is toch niet te geloven : SNS Bank introduceert samen met MSN de nieuwe betaaldienst via MSN : Bill.
Alleen wel jammer dat ze het niet zo nauw nemen met de privacy : ze sturen vandaag een e-mail rond met ALLE e-mailadressen (paar duizend) in het TO veld ipv het BCC veld.
Gevolg : De SPAMMERS onder ons hebben er weer een batterij e-mailadressen bij.....
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bill de nieuwe dienst van MSN en SNS
Re: Bill de nieuwe dienst van MSN en SNS
De droom voor iedereen die aan direct marketing doet.
Ik heb vandaag de woede van enkele, en de steun van vele op de hals gehaald door een e-mail naar alle ontvangers te sturen, in de hoop aandacht voor deze zaak te krijgen.
Zeker geen ideale manier, maar hopelijk wel een effectieve.
In ieder geval, wat mij betreft een flinke koude douche, zwatelaar en top3 plaats bij Kasaa voor SNS/Bill
Ik heb vandaag de woede van enkele, en de steun van vele op de hals gehaald door een e-mail naar alle ontvangers te sturen, in de hoop aandacht voor deze zaak te krijgen.
Zeker geen ideale manier, maar hopelijk wel een effectieve.
In ieder geval, wat mij betreft een flinke koude douche, zwatelaar en top3 plaats bij Kasaa voor SNS/Bill
Een koude douche kunnen ze krijgen.
Goed plan van je dat je toch even een e-mailtje rondstuurt.
Goed plan van je dat je toch even een e-mailtje rondstuurt.
De NATTE droom van elke marketeer.
De zaak heeft inmiddels al landelijke bekendheid.
HEEEEL dom wat er is gebeurd.
De zaak heeft inmiddels al landelijke bekendheid.
HEEEEL dom wat er is gebeurd.