westbrabant schreef: ↑12 sep 2021 19:31
Ik ga morgen naar een kantoor van ABN om een klacht in te dienen tegen dit beleid en zal aldaar uitspreken dat ik verwacht dat de ABN Amro binnen 24 uur over gaat tot het deblokkeren van mijn lopende rekening en mij daarnaast een excuusbrief zal sturen met duidelijke tekst en uitleg wat er hier precies speelt.
Als je geholpen wil worden, kan je het beste een toontje lager zingen. Ga in eerste instantie vanuit dat de bank ten goeie trouw handel. Jij weet niet wat er gebeurt is, wat de reden is dat je rekening is geblokkeerd. Misschien is buiten jouw weten om wel gefraudeerd door andere.
Op het moment dat de bank niks gedaan hebt en jij bent al je geld kwijt dan zat je ook te klagen en was het probleem nog groter geweest.
Ga naar de bank met de instelling, help, ik heb er een probleem. Mijn rekening is geblokkeerd. Hoe gaan we dit oplossen?
Ik ga vanuit dat er dan meer bereikt wordt.
Als er geen oplossing komt ga dan naar
www.juridischloket.nl. Als laatste redmiddel kan je naar
www.kifid.nl.