LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BKR/BANKEN

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
H.J

BKR/BANKEN

Ongelezen bericht door H.J »

hoe dit kan banken hebben volmacht om ieder burger in het bkr te registreren zonder aanleiding daarvoor???
en hoe dit kan de bkr stichting accepteerd de argumenten van banken zonder onderzoek en zonder bevel van de rechtbank en deze zelfde stichting zo genaamde onafhankelijk en in werkelijkheid zijn medewerkers van banken ????
waarom de klant moet bewijzen dat ten onrecht geregestreerde met alle gevolgen van dien en de banken blijven op hun plaats ongeschonden maar zie schenden ieder burger rechten

is het niet de tijd om deze registratie onder de toezicht van rechters te bepalen als iemand moet geregistreerde .ja/of nee of dit blijft de wet van het jungle met banken en bkr.
uw reactie graag.

Ma

Re: BKR/BANKEN

Ongelezen bericht door Ma »

Je bent er al geregistreerd als je 1 betaling bij wehkamp o.i.d. mist.

H.J

beste MA de melding is niet erg als blijkt terecht is maar ten onrecht registratie en zonder uitspraak van de rechter de banken hebben de wet aan hun laarzen gelapt

marian

Ongelezen bericht door marian »

Het BKR is ooit in het leven geroepen door de banken. Zij konden dan zien of iemand wel kredietwaardig was bij het event. verstrekken van een krediet. Ook iets op afbetaling kopen bij Neckermann , Wehkamp of dat soort bedrijven levert je een vermelding bij het BKR op.
Als je volgens de banken geen nette betaler bent krijg je daar een aantekening achter je naam.

marian

Ongelezen bericht door marian »

Heb er geen nare ervaring mee; dit verhaal heb ik laatst op de reg. omroep gehoord.

h.j

Ongelezen bericht door h.j »

BESTE MARIAN,

wat heeft u gedacht van dwaarsleggers als abn-amro of GMAC van opel wat heeft u gedacht van dexia welke ik had hun gedagwaard tot de rechtbank om de resterende geld terug te betalen wat dacht u over dat ik heb geen schuld bij niemand en toch bkr regestratie met code.

Ma

Je kan het gewoon navragen bij de BKR, wat de reden is van de registratie. Misschien toch ooit iets gekocht bij een postorder bedrijf of een hypotheek???? Bellen en je je weet 't.

H.J

beste ma,

ik heb nooit post order gehad of schuld maar kortom tenonrecht en inmiddels dexia bank hebben de code volledig weg doorgehaald na dreiging met kortgeding via deurwaarder
nog abn-amro moeten de code helmaal weg moeten en erkennen hun fout en GMAC OPEL ik weet zelf als ik had een auto gekocht ja of nee en ik weet als de auto onder mij naam staan ja of nee maar gewoon weg dombos werk

Ma

Ik ben blij voor jou dat het is opgelost, waar mensen zijn worden fouten gemaakt. En dat soort instanties geven alleen hun fouten toe, als er een camera opgericht staat.

H.J

beste ma,

bedankt voor meedenken maar een gedeelt van de probleem opgelost maar blijven twee super egoistsch arrogant bedrijven en ik ben niet bang om hun te noemen ABN-AMRO en GMAC van OPEL auto en FINANCIAL corporatie in samen werking met GENERAL MOTORS.

Frans S

Ongelezen bericht door Frans S »

Als mijnheer/mevrouw H.J nou eerst eens navraagt of nakijkt, dan zou hij niet meteen hoeven te brullen alsof hij/zij vermoord wordt.
Iedere klant van elke willekeurige bank heeft een limiet om rood te kunnen/mogen staan. dat levert automatisch een registratie bij het BKR op. De enige mogelijkheid om van deze registratie af te komen is dus om de bank te verzoeken om deze credietmogelijkheid op te heffen. dan zijn ze verplicht om de registratie ongedaan te maken.
Frans

H.J

beste france,

wat u zegt dat klopt maar bij een net bank maar banken als ABN-AMRO of Dexia of GMAC is geen net banken en mij verzoek aan hun waarom ben ik bkr gerigtreerde geen rood of geel of groen limit en nog geen schuld wat dacht u daar van.

gr

Simon

Ongelezen bericht door Simon »

Banken mogen slechts in een beperkt aantal gevallen in het BKR kijken. Het is absoluut niet zo dat een willekeurige bankmedewerker even lekker gaat kijken waar de buurman geregisteerd staat. De gevallen ken ik niet maar elke bankmedewerker zal deze zou uit de mouw kunnen schudden.

Volgens het BKR: 'De krediterverlener is verplicht een achterstand te melden bij het BKR. Dit vindt echter niet onmiddelijk plaats. In de regel moet de vervaldatum van de laatste onbetaalde termijn twee maanden zijn verstreken. De kredietverlener moet zijn cliënt schriftelijk waarschuwen dat langer wachten met betalen tot een achetstandsmelding bij BKR zal leiden'

H.J

beste simon,

wat u zegt klopt bij fatsoenelijk banken maar dat kan ik niet noemen GMAC general motors financial corp of ABN-AMRO deze twee hebben de fatsoen achter hun gelaten en geen moraal of norm en waarden.

Mark

Ongelezen bericht door Mark »

Beste H.J.

Probeer eerst eens fatsoenlijk Nederlands te schrijven want ik kan er in elk geval geen touw aan vast knopen.

Gesloten