| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bkr notering
-
blackbird0625
bkr notering
hallo,
Door een scheiding en een zeer bloeddorstige ex-partner ben ik in 2003 in de problemen gekomen met het betalen van mijn rekeningen, omdat ik 2 coderingen bij verzendhuiskrediet heb opgelopenen en 1 bij de abn-amro ivm kwartaal krediet kan ik ondanks alles hersteld en afgelost nergens een doorlopend krediet afsluiten, heel graag jullie raad en daad bij het vinden van een krediet verstrekker.
ben schuldenvrij en wij hebben een gezamelijk inkomen van 3500 euro netto.
M.v.groet blackbird
Door een scheiding en een zeer bloeddorstige ex-partner ben ik in 2003 in de problemen gekomen met het betalen van mijn rekeningen, omdat ik 2 coderingen bij verzendhuiskrediet heb opgelopenen en 1 bij de abn-amro ivm kwartaal krediet kan ik ondanks alles hersteld en afgelost nergens een doorlopend krediet afsluiten, heel graag jullie raad en daad bij het vinden van een krediet verstrekker.
ben schuldenvrij en wij hebben een gezamelijk inkomen van 3500 euro netto.
M.v.groet blackbird
-
particulier
Re: bkr notering
Gelukkig heb je de achterstand ingelopen. Een goed verhaal doet wonderen, kun je uitleggen hoe je aan de notering bent gekomen en hoe je dat hebt opgelost, wil nog wel eens wonderen doen.
In jou geval zou ik een aantal banken binnenstappen en je situatie met een adviseur bespreken. Trek iets anders aan dan een spijkerbroek en neem je administratie mee en beargumenteer hoe je aan die achterstand bent gekomen. En neem ook 2 recente salarisstroken mee.
Ik zou eerst de grootbanken proberen, Postbank, ABN-AMRO, ING Bank. Een kleinere bank is de Argenta bank. Het zal misschien niet gemakkelijk zijn, maar de aanhouder wint. Mocht het bij geen van deze 4 lukken, zorg dan dat je dit schriftelijk op papier hebt staan. Je Stadsbank verstrekt ook leningen aan mensen die normaliterwijs bij een normale bank niet terecht kunnen. Je moet dit echter wel aantonen.
In jou geval zou ik een aantal banken binnenstappen en je situatie met een adviseur bespreken. Trek iets anders aan dan een spijkerbroek en neem je administratie mee en beargumenteer hoe je aan die achterstand bent gekomen. En neem ook 2 recente salarisstroken mee.
Ik zou eerst de grootbanken proberen, Postbank, ABN-AMRO, ING Bank. Een kleinere bank is de Argenta bank. Het zal misschien niet gemakkelijk zijn, maar de aanhouder wint. Mocht het bij geen van deze 4 lukken, zorg dan dat je dit schriftelijk op papier hebt staan. Je Stadsbank verstrekt ook leningen aan mensen die normaliterwijs bij een normale bank niet terecht kunnen. Je moet dit echter wel aantonen.
-
blackbird0625
Bedankt voor je snelle reactie, ik zal het zeker gaan proberen bij een aantal grote banken.
Het blijft alleen jammer dat mensen die in de problemen zijn gekomen door bvb een scheiding of andere kleinere problemen voor vijf jaar gebrandmerkt zijn maar na vijf jaar en 1 dag weer alles mogen lenen.
Ik begrijp dan ook niet waarom het in alle gevallen vijf jaar moet duren voor je BKR schoon is terwijl er zoveel verschillende gevallen zijn met heel veel verschillende oorzaken.
M.v.g
Het blijft alleen jammer dat mensen die in de problemen zijn gekomen door bvb een scheiding of andere kleinere problemen voor vijf jaar gebrandmerkt zijn maar na vijf jaar en 1 dag weer alles mogen lenen.
Ik begrijp dan ook niet waarom het in alle gevallen vijf jaar moet duren voor je BKR schoon is terwijl er zoveel verschillende gevallen zijn met heel veel verschillende oorzaken.
M.v.g
Hallo blackbird,
Typ eens in op google lening met bkr, dan krijg je een aantal links van geldverstrekkers die je kunnen helpen. Succes.
Typ eens in op google lening met bkr, dan krijg je een aantal links van geldverstrekkers die je kunnen helpen. Succes.
Mag ik vragen waar dan nog een dure lening voor nodig is?ben schuldenvrij en wij hebben een gezamelijk inkomen van 3500 euro netto
santygo
Geplaatst op 28 Mrt 2006 00:42 door santygo
Quote:
ben schuldenvrij en wij hebben een gezamelijk inkomen van 3500 euro netto
Mag ik vragen waar dan nog een dure lening voor nodig is?
Simpel, verkeert omgaan (niet kunnen) met geld. Alles willen doen wat de linker en rechter en eventueel wat de overburen doen, ook willen doen.
Eerlijk gezegd is vijf jaar zelfs nog een korte periode. Denk ook eens aan iedereen die het geld inlegt bij een bank en aan de groep die wel netjes de termijnen aflost. Het is voor een bank niet een kwestie van gebrandmerkt zijn, maar wel van een risicoafweging.Het blijft alleen jammer dat mensen die in de problemen zijn gekomen door bvb een scheiding of andere kleinere problemen voor vijf jaar gebrandmerkt zijn maar na vijf jaar en 1 dag weer alles mogen lenen.
dus je komt uiteindelijk terrecht bij de DSB bank, ELQ bank enz.
Dus extra hoge rentes en gevaarlijke situaties, immers kan ook goed gaan maar ik zou wachten tot je notering weg is.
Duurt 5 jaar, dus even geduld, vraag bij bkr op wanneer de codering opgelopen is.
trouwens ligt ook aan de notering of banken akkoord gaan met lening of hypo. een A2 is vaak een maandelijkse betaling, als je dat niet kan betalen dan zeggen ze een hypotheek al helemaal niet.
****** zijn het, en heel stom want als je huurt wordt je er ook uitgekegeld als je niet betaald.
Je bent nu immers een WAn betaler... eigen stomme schuld zeggen de meeste banken.
MVG eliane
Dus extra hoge rentes en gevaarlijke situaties, immers kan ook goed gaan maar ik zou wachten tot je notering weg is.
Duurt 5 jaar, dus even geduld, vraag bij bkr op wanneer de codering opgelopen is.
trouwens ligt ook aan de notering of banken akkoord gaan met lening of hypo. een A2 is vaak een maandelijkse betaling, als je dat niet kan betalen dan zeggen ze een hypotheek al helemaal niet.
****** zijn het, en heel stom want als je huurt wordt je er ook uitgekegeld als je niet betaald.
Je bent nu immers een WAn betaler... eigen stomme schuld zeggen de meeste banken.
MVG eliane
dus je komt uiteindelijk terrecht bij de DSB bank, ELQ bank enz.
MVG eliane
MVG eliane
Onbegrijpelijke reactie, wie heeft het over DSB???
Zal wel aan de warmte liggen.als je dat niet kan betalen dan zeggen ze een hypotheek al helemaal niet.
pardon ik gaf iemand raad, in welke gevallen je waar terecht kan komen mocht je ondankt een notering een hypotheek of lening willen, en ja het is erg wamr buiten, jij bent ook al erg prikkelbaar lees ik