LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] boete betalen / geld uit de muur halen
boete betalen / geld uit de muur halen
de nederlandse banken willen de klanten een boete laten betalen als ze geld uit de muur gaan pinnen, wat vinden jullie daarvan?
Re: boete betalen / geld uit de muur halen
dat is geen onzin , ze heeft gelijk, het heeft ook in de kranten gestaan. ik vind het in ieder geval niet normaal , we moeten toch zelf weten of we contant of met de pin betalen willen .
pffffffffffff, moeilijk he lezen...
Ben je het billemaatje van b.olsen ofzo?
Wanneer je maar ff het idee hebt dat b.olsen aangevallen wordt spring je er meteen tussen...
Ik heb dus niet gezegd dat het onzin is wat b.olsen zegt!
Ik zeg dat ik het onzin vind dat ze een boete gaan berekenen op het moment dat je geld uit de muur haalt, jankerd.
Ben je het billemaatje van b.olsen ofzo?
Wanneer je maar ff het idee hebt dat b.olsen aangevallen wordt spring je er meteen tussen...
Ik heb dus niet gezegd dat het onzin is wat b.olsen zegt!
Ik zeg dat ik het onzin vind dat ze een boete gaan berekenen op het moment dat je geld uit de muur haalt, jankerd.
ik heb niks met b olsen te maken , dan moet jij beter schrijven , want bij het eerste bericht van jou staat alleen (wat is dat nu weer voor onzin ) dus formuleer het dan voortaan iets beter . domoor
whahahaha, wie is er nu de domoor?
Ik denk toch dat jij het bent, doordat je het meteen als een aanval op b.olsen ziet.
Vind het wel lief hoor dat een sukkeltje zoals jij haar probeerd te beschermen.
Ik denk toch dat jij het bent, doordat je het meteen als een aanval op b.olsen ziet.
Vind het wel lief hoor dat een sukkeltje zoals jij haar probeerd te beschermen.
ik bescherm dus niemand , maar als jij dat wil denken dan mag dat hoor, het gaat erom , dat als jij neerzet (wat is dat nu weer voor onzin) ik daaruit niet kan opmaken wat jij bedoelt ,sukkel
Dan ben jij dus niet al te snugger
Bedankt voor het bewijs, droplul
Bedankt voor het bewijs, droplul
dus jij noemt een vrouw een droplul. grappig hoor . maar het gaat over geld uit de muur en dan een boete krijgen .
Het onderwerp dwaalt af, let op anders wordt ook dit onderwerp vroegtijdig gesloten wegens chatgedrag....
Het is inderdaad van de zotte dat we eerst massaal aan de pinpas worden "gedwongen" en dat ze er nu voor betaald willen krijgen omdat we er gebruik van maken.
Het is inderdaad van de zotte dat we eerst massaal aan de pinpas worden "gedwongen" en dat ze er nu voor betaald willen krijgen omdat we er gebruik van maken.
Ik denk dat het maar goed is dat er bij jou sterretjes staan.
Weet wel zeker dat je daar iets staat dat meer op jou zou slaan danop mij....
Weet wel zeker dat je daar iets staat dat meer op jou zou slaan danop mij....
In normaal nederlands reageren is er ook al niet meer bij....
Whahahaha, wat een ***** ben jij zeg.
Kom je iets te kort in je beperkte leventje?
Sex ofzo?
Lijkt het wel sterk op.
Denk dat ik in een iets normaler nederlands reageer dan jij.
Kom je iets te kort in je beperkte leventje?
Sex ofzo?
Lijkt het wel sterk op.
Denk dat ik in een iets normaler nederlands reageer dan jij.
goed hoor
ff terug naar het onderwerp
van mij mogen ze geld gaan rekenen , iedereen kan toch gewoon met de pin betalen.
In andere landen is dit normaal, dus waarom hier niet
ff terug naar het onderwerp
van mij mogen ze geld gaan rekenen , iedereen kan toch gewoon met de pin betalen.
In andere landen is dit normaal, dus waarom hier niet
In welke andere landen?
Denk dat er meer landen zijn waar dit niet normaal is dan wel...
Denk dat er meer landen zijn waar dit niet normaal is dan wel...
dus jij vindt het normaal dat als ik contant geld uit de muur wil halen dat ik dan een boete moet betalen . ik dus niet, omdat wij nu al voor het betalingsverkeer betalen .
Terug naar het onderwerp. De starter is weer een geval van de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt. De banken gaan geen boete berekenen voor het geld uit de muur halen, er ligt een voorstel om contant betalen duurder te maken omdat het verwerken van de kasstortingen bij de bank geld kost. Het is toch van de zotte dat iemand die iets gaat kopen eerst geld uit de muur gaat halen om daarna in de winkel contant te betalen. Jaaaaaaaaaaaaaaren geleden toen nog maar een enkele winkel een pinautomaat had was dat wat anders, tegenwoordig heeft vrijwel iedere winkel een pinautomaat, waarom zou je dan nog geld uit de muur halen?
Misschien omdat je pinkosten moet betalen als je iets van bv 5 euro afrekend? En bij lang niet iedere zaak kan je chippen.
Het is toch van de zotten dat er zoveel mensen diep in de schulden zitten, doordat ze alles met de pin betalen en daardoor geen flauw idee meer hebben hoeveel ze hebben uitgegeven?
Ik betaal lekker contant, dqan heb ik alles zelf in de hand.
Ik betaal lekker contant, dqan heb ik alles zelf in de hand.
Waarom zou je contant betalen, dat lijkt me een keuze die iedereen persoonlijk moet maken. Een van de redenen kan zijn, dat je dan wel een fatsoenlijk inzicht hebt in je wekelijkse of maandelijkse uitgaven.
Indien iemand een budget heeft van bijvoorbeeld 150 Euro per week, weet hij, dat als zijn beurs halverwege de week bijna leeg is, dat hij het rustig aan moet doen met de uitgaves. Dat inzicht van uitgaves heb je niet, indien je alleen maar pint, tenzij je dit middels een online account bijhoudt en dit ook nog vaak controleert. Via de overzichten van de bank zul je dit niet snel genoeg kunnen achterhalen, want die sturen maar eens in de x weken een overzicht en dan kan het kwaad reeds geschied zijn.
Hoeveel van degenen die alleen maar pinnen weten aan het einde van een dagje winkelen hoeveel geld ze hebben uitgegeven? Dat zullen er niet veel zijn en de meesten hebben dan gegarandeerd meer uitgegeven dan ze zich bewust zijn en dat telkens weer.
Ik wil de mensen de kost niet geven die door alleen maar pinnen zich niet bewust zijn van hoeveel geld ze reeds hebben uitgegeven en daardoor veel te snel over hun budget heengaan. De meesten denken dat ze bijvoorbeeld pas 150 Euro hebben uitgegeven, terwijl het in werkelijkheid reeds 250-300 Euro zijn. En zo komen de problemen. En dan zie je dat dit soort mensen reeds door hun geld heenzijn, terwijl er nog een stukje maand over is.
Indien iemand een budget heeft van bijvoorbeeld 150 Euro per week, weet hij, dat als zijn beurs halverwege de week bijna leeg is, dat hij het rustig aan moet doen met de uitgaves. Dat inzicht van uitgaves heb je niet, indien je alleen maar pint, tenzij je dit middels een online account bijhoudt en dit ook nog vaak controleert. Via de overzichten van de bank zul je dit niet snel genoeg kunnen achterhalen, want die sturen maar eens in de x weken een overzicht en dan kan het kwaad reeds geschied zijn.
Hoeveel van degenen die alleen maar pinnen weten aan het einde van een dagje winkelen hoeveel geld ze hebben uitgegeven? Dat zullen er niet veel zijn en de meesten hebben dan gegarandeerd meer uitgegeven dan ze zich bewust zijn en dat telkens weer.
Ik wil de mensen de kost niet geven die door alleen maar pinnen zich niet bewust zijn van hoeveel geld ze reeds hebben uitgegeven en daardoor veel te snel over hun budget heengaan. De meesten denken dat ze bijvoorbeeld pas 150 Euro hebben uitgegeven, terwijl het in werkelijkheid reeds 250-300 Euro zijn. En zo komen de problemen. En dan zie je dat dit soort mensen reeds door hun geld heenzijn, terwijl er nog een stukje maand over is.