LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Card direct

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
1802

Card direct

Ongelezen bericht door 1802 »

Mijn klacht is dat ik het grof schanadlig vindt dat je via postkrediet een offerte aanvraagt, waarbij ze niet goedkoper wegkomen ze beginnen te zeuren over het toch maar oversluiten zodat je de aftrekbare boete via de belastings dienst kunt innen zodat je er toch een leuke cents aan overhoud.
en tot slot krijg ik een schrijven van CARD DIRECT waarop al volledig ingevuld een doorlopend krediet met hun BANKCARD staat compleet met datum wanneer die is aangemaakt en al. duidelijk in de brief staat dat je moet reageren.
ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die op deze manier grof opgelicht worden. Ik ken mensen die door postorder bedrijven de boot ingegaan zijn omdat ze dachten dat ze uit elke catalogus wat moesten bestellen.
mijn vraag is is dit oplichting en machdit zomaar??

Gast

Re: Card direct

Ongelezen bericht door Gast »

Het lijkt me dat dat 1e bedrijf de gegevens nooit zonder jouw toestemming mag doorgeven aan een ander. Het gaat hier om vertrouwelijk informatie. Je zou hierover een klacht kunnen indienen bij de autoriteiten. college bescherming persoonsgegevens

Gast

Re: Card direct

Ongelezen bericht door Gast »

Maar zo te zien komt alle post van hetzelfde bedrijf, dus dag mag toch?

Gesloten