LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Crisisminister Dirk Scheringa.

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.

Is Dirk Scheringa de geschikte man om de kredietcrisis te bestrijden?

Ja, want zijn DSB-bank heeft nergens last van.
2
18%
Nee, het wordt alleen maar erger.
5
45%
Laat maar gaan het maakt toch geen donder uit.
4
36%

Totaal aantal stemmen: 11

wevera

Crisisminister Dirk Scheringa.

Ongelezen bericht door wevera »

In de volkskrant van dinsdag 8 maart krijgt Dirk Scheringa, directeur/eigenaar van de DSB-bank, uitgebreid de gelegenheid om zich te profileren als crisisminister die Nederland uit het financiele slob zal trekken.

In het CDA is Dirk, zelf CDA-er, zwaar teleurgesteld.

"De oplossing? Nederland heeft een ander soort kabinet nodig dat nu eerst even niet naar partijpolitieke belangen kijkt, maar alleen bezig is met de vraag hoe alle Nederlanders kunnen overleven".

"Ik ben beschikbaar. Ik wil die kar wel 12 maanden trekken. Als gevolmachtigd crisisminister op financieel gebied. Om dit op te lossen. Dan denk ik dat de crises veel korter duurt. Daarna ga ik weer naar mijn baan hier in Wognum".

Op dinsdag 10 maart 2009 vindt in cafe Dudok in Den Haag een debat plaats over de bestuurlijke elite, georganiseerd door de volkskrant en het Nicis-instituut.
Gepraat zal worden over de stelling van Scheringa : "Maak mij 12 maanden minister ".
Aanwezig zijn verder: Eelke Heemskerk (kenner old boys network), Jeltje van Nieuwenhoven (PVDA) , Inge Brakman (Fortis) en Denny Menken (directeur Euro-sport benelux).

Dit is toch iets om op dit forum even bij stil te staan lijkt mij.
Met vriendelijke groet, Arie Wever

D1RK

Re: Crisisminister Dirk Scheringa.

Ongelezen bericht door D1RK »

Zelfs oud PvdA man en later VVD lid Gerrit Zalm ziet het niet echt zitten!

Gesloten