Na het opzeggen van mijn girorekening (16 december 2005 brief gehad van de Postbank) in december 2005 is er 4 dagen na opzegging nog geld op de rekening gestort. Omdat ik dit zag op mijn rekeningafschrift heb ik meteen gebeld om erachter te komen hoe ik dit geld op mijn andere bankrekening zou krijgen. Volgens de medewerker die ik sprak zou het gewoon over worden gemaakt, mijn rekeningnummer was bekend zei hij. Omdat ik eind januari nog geen geld had teruggekregen heb ik op 1 februari 2006 gebeld en er werd verteld dat ik een brief moest sturen. Er werd aangegeven dat ik in de brief mijn rekeningnummer en handtekening moest vermelden en dat het geld wat van mij is, tijdelijk op de verschillenrekening staat. Die brief heb ik meteen gestuurd met alle benodigde gegevens erin. Omdat ik op deze brief weer geen reactie heb gehad heb ik nogmaals gebeld, er werd aangegeven dat het goed zou komen de brief was ontvangen maar hoe het er voorstond was niet duidelijk. Omdat ik op 3 april 2006 precies dezelfde brief heb gekregen als op 16 december 2005, dat mijn rekening is opgezegd heb ik toch weer contact opgenomen. Blijkbaar is mijn rekening door de Postbank ondertussen weer geopend? en vervolgens weer gesloten op 3 april 2006 (4 maanden later). Ondertussen heb ik ongeveer nog 8 keer telefonisch contact gehad met de Postbank, maar hier is wederom niets uitgekomen. Ze zeggen dat ze me terug bellen, maar ik vraag me af of ze van plan zijn om me dit jaar nog terug te bellen.... Ik kan dus elke keer maar achter MIJN geld aanbellen, overmaken gebeurt gewoon niet? Elke keer wordt er gezegd dat het goed komt en dat het geld overgeboekt zal worden. Maar ik zie mijn geld niet, dit duurt nu al bijna 6 maanden.Ik kan maar blijven bellen. Op 11 april 2006 heb ik een klacht ingediend, deze zou binnen uiterlijk 10 werkdagen worden beantwoordt. Ook dit hebben ze niet gedaan en daarom heb ik weer contact opgenomen, de reactie was vervolgens (28 april 2006) dat de betreffende afdeling in kennis is gesteld en dat ik zo spoedig mogelijk een antwoord ontvang. Ik begrijp echt wel dat de mensen van de Postbank het druk hebben en dat ik niet de enige (ex-)klant ben, maar 6 maanden vind ik vrij lang voor het overboeken van een paar eurotjes.
Mijn vraag aan jullie is, wat moet ik nog doen? Telefonisch contact is er heel vaak geweest zonder resultaat en ook op mijn klacht heb ik geen reactie...