LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] de Postbank 'gratis' giro bankpas.

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Rolandroland

de Postbank 'gratis' giro bankpas.

Ongelezen bericht door Rolandroland »

Hallo,

Had bij de Postbank een giro pas besteld, binnen week had ik hem al binnen dat ging erg snel, bravo!

Alleen nu het volgende: Ik had een gratis giro pas besteld waar je uitsluitend bij de ING- en postbank kunt gaan pinnen en bij de winkeliers.

Maar nu kwam ik er achter dat ik ook bij de Rabobank kon gaan pinnen. Hoop toch niet.... dat de Postbank mij toch wel de betaalde versie heeft gegegeven. Hoe kan ik hier achter komen?

Zijn er meer mensen die gewoon toch via de Rabo kunnen pinnen b.v.?

P.s. tegenwoordig kunt u geen kas opname's meer doen zonder een pin pas in uw bezit te hebben.
Laatst gewijzigd door Rolandroland op 22 sep 2004 22:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Re: de Postbank 'gratis' giro bankpas.

Ongelezen bericht door Gast »

Hoe kan ik hier achter komen
Simpel; vraag het na bij de bank!

Gast

Op de gratis pas staat: girobasispas

Op de betaalde pas staat: giropas.

Gast

Bij een nieuwe Girorekening heb ik dit ook meegemaakt, we hadden basispassen aangevraagd maar kregen Giropassen met maesstro. Angstvallig hebben we deze niet gebruikt, ook geen melding van gemaakt, echter na ongeveer een half jaar werden de passen ongevraagd kosteloos vervangen door de basispassen. Voor u ben ik bang dat, omdat u gebruik hebt gemaakt van gastgebruik, U de pas alsnog moet betalen. Deze methode vind ik ietwat achterbaks van de Postbank om op deze wijze extra giropassen te slijten.

Boo

Ongelezen bericht door Boo »

Ach, een briefje naar de Postbank doet wonderen.
Waarschijnlijk wordt het bedrag dan nog wel een aantal keren geïncasseerd, maar na het schrijven van nog een brief (uiteraard per gewone post) krijgt u dan zeker het geld teruggestort.

Rolandroland

Vandaar ook POSTbank?

Rolandroland

HOI HOI

ZE ZOUDEN MIJ EEN NIEUWE GRATIS pin pas toesturen die wél gratis is namelijk de BASIS PIN PAS. Hiermee kun je alleen bij ING- en Post banken pinnen en bij winkeliers.

Vandaag kreeg ik per post de nieuwe GIRO PAS waarvoor ik moet betalen.

Basis pas aanvragen kan niet of zo?!

Gast

dat kan wel, want ik heb er ook een!

Rolandroland

Het is in orde gekomen (-:

Gesloten