| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De
-
vanderwijngaart
De
De ABN AMRO heeft jaren geleden de Florijnenvloot geintroduceerd voor kinderen van 0 - 15 jaar.
Laatst gewijzigd door vanderwijngaart op 19 mei 2009 12:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: De
Wat mag en wat NIET mag staat VAST...
wat beneden peil is en wat fatsoenlijk is NIET...
(lees ook RABO ~ schretchen..)
dus wáár denk je dat de (meeste) banken graag in rond badderen...???
goed voorbeeld is DSB.... prima GRATIS-BETAALREKENING
maarrrr... pas op met hun overige produkten, daar lees je veel problemen over...
dus wáár denk je dat de (meeste) banken graag in rond badderen...???
goed voorbeeld is DSB.... prima GRATIS-BETAALREKENING
maarrrr... pas op met hun overige produkten, daar lees je veel problemen over...
@ vivilari
Als ik het over de prima betaalrekening heb van DSB , dan roepen er gelijk een paar : JE VERGEET DE NEGATIEVE KANTEN VAN DSB!!
en daar hebben ze óók gelijk in..
dus om béide kanten te belichten .... noem ik niet alleen:
maar noem ik óók... hun GRATIS betaal-rekeningen zijn príma
Als ik ál de namen moet opnoemen waar ik een prima relatie mee heb..
dan ben ik nog wel even zoet....
dié bedrijven waar ik namelijk GEEN goede relatie mee heb..
wel geloof het of niet.... die liggen er bij mij SNEL uit..
ik neem aan dat je het tot hier dus nog eens bent...Wat mag en wat NIET mag staat VAST...
Als ik het over de prima betaalrekening heb van DSB , dan roepen er gelijk een paar : JE VERGEET DE NEGATIEVE KANTEN VAN DSB!!
en daar hebben ze óók gelijk in..
dus om béide kanten te belichten .... noem ik niet alleen:
de DSB leningen zijn dubieus,wat beneden peil is en wat fatsoenlijk is NIET...
maar noem ik óók... hun GRATIS betaal-rekeningen zijn príma
heb je op een één of andere manier een "zakelijke" relatie met DSB (en Argenta)
Als ik ál de namen moet opnoemen waar ik een prima relatie mee heb..
dan ben ik nog wel even zoet....
dié bedrijven waar ik namelijk GEEN goede relatie mee heb..
wel geloof het of niet.... die liggen er bij mij SNEL uit..
-
FiscaalJurist
Bij mijn weten is een minderjarige handelingsonbekwaam, tenzij de kantonrechter handlichting heeft verleend voor bepaalde beheersdaden. Als dat call center de minderjarige belt, kan deze toch geen zelfstandig akkoord geven voor de omzetting? Hiervoor moeten de ouders dan toch tekenen? Deze kunnen het dan toch tegenhouden?
-
gravedigger
Heel juist fiscaaljurist. Dit nog even los van het feit dat in 99,9% van de gevallen de ouder de rekeninghouder is en zijn/gaar handtekening heeft gezet. Die is dus bevoegd om te handelen.
@ FiscaalJurist en Gravedigger.
Ja, ik ben het óók geheel met jullie eens..
dat is het probleem ok niet zo
Niet iedereen is zo ehh, bijdehand als jullie en ik..
wij LEZEN goed de voorwaarden.... en zien het addertje zoals vanderwijngaart óók deed.
maarrrr er zijn genoeg volwassenen die horen " MEER RENTE"....
en dán krijg al dat soort "DSB" praktijken waar het hier vol van staat.
want de instinkers zijn hun verdiende bonus kwijt..
dus:
De bank die personen éérlijk en open verteld dat die BONUS komt te vervallen..
maar ik zou (bijna...
) mn schoenen opeten durven te wedden '...
dat ze DÁT nu nét vergeten te vertellen..
Ja, ik ben het óók geheel met jullie eens..
dat is het probleem ok niet zo
maar is het gevaarlijk voor sommige rekeninghouders??Wat mag en wat NIET mag staat VAST...
Niet iedereen is zo ehh, bijdehand als jullie en ik..
wij LEZEN goed de voorwaarden.... en zien het addertje zoals vanderwijngaart óók deed.
maarrrr er zijn genoeg volwassenen die horen " MEER RENTE"....
en dán krijg al dat soort "DSB" praktijken waar het hier vol van staat.
want de instinkers zijn hun verdiende bonus kwijt..
dus:
tenzij... TENZIJ....wat beneden peil is en wat fatsoenlijk is NIET
De bank die personen éérlijk en open verteld dat die BONUS komt te vervallen..
maar ik zou (bijna...
dat ze DÁT nu nét vergeten te vertellen..
-
stofzuigertje
Nu hogere rente als ze kind van 4 zouden bellen zou ik wel goedkeuren, maar ik vermoed dat ze tussen de 12 en 16 zijn!
Vertel zowel Uw demente ouders als de kinderen dat je nooit zaken per telefoon moet doen, vraag tenminste een week bedenktijd en als je alle aanbieder per telefoon na zou lezen......
Oxxio, Pretium, Vakantiekaart, tijdschriften, en alle andere weet je genoeg, slechts 1% van alle telefoon verkopers is eerlijk en betrouwbaar, dus koop niets per telefoon, en laat ook niets omzetten in voordeliger.
Bij de Energie bedrijven hoorde U dezelfde leuke aanbieding die achteraf....
Ook als U wel een goed product per telefoon zou krijgen ben ik boos, want dankzij Uw contract gaan ze het bij mijn ook proberen en vele andere Tros Radar Forum bezoekers!
Dus met Uw contract veroorzaakt U dat ze het bij vele honderden mensen proberen, die juist tegen deze verkoop zijn.
Een brief bij bankafschrift of E mail zouden ze beter kunnen gebruiken om U deze hogere rente te geven, dan kun je alles rustig nalezen en later beslissen.
Dus koop niets per telefoon, eventueel later zelf online regelen, want daarmee besparen we veel ellende van mensen die niet gebeld willen worden.
(infofilter al ingesteld, maar toch...)
Vertel zowel Uw demente ouders als de kinderen dat je nooit zaken per telefoon moet doen, vraag tenminste een week bedenktijd en als je alle aanbieder per telefoon na zou lezen......
Oxxio, Pretium, Vakantiekaart, tijdschriften, en alle andere weet je genoeg, slechts 1% van alle telefoon verkopers is eerlijk en betrouwbaar, dus koop niets per telefoon, en laat ook niets omzetten in voordeliger.
Bij de Energie bedrijven hoorde U dezelfde leuke aanbieding die achteraf....
Ook als U wel een goed product per telefoon zou krijgen ben ik boos, want dankzij Uw contract gaan ze het bij mijn ook proberen en vele andere Tros Radar Forum bezoekers!
Dus met Uw contract veroorzaakt U dat ze het bij vele honderden mensen proberen, die juist tegen deze verkoop zijn.
Een brief bij bankafschrift of E mail zouden ze beter kunnen gebruiken om U deze hogere rente te geven, dan kun je alles rustig nalezen en later beslissen.
Dus koop niets per telefoon, eventueel later zelf online regelen, want daarmee besparen we veel ellende van mensen die niet gebeld willen worden.
(infofilter al ingesteld, maar toch...)