LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] DSB Bank Internetsparen
DSB Bank Internetsparen
Ik wil graag een spaarrekening openen.
Via internet heb ik nu interesse gekregen in de internetspaarrekening van de DSB Bank.
Echter, ik had nog nooit van de DSB Bank gehoord. Weet iemand of dat een reguliere (cq betrouwbare...)bank is?
Ik wil niet m'n eerste spaargeld storten en over een jaar m'n geld kwijt zijn omdat de bank plots verdwenen is...
Bedankt voor de eventuele reactie.
Petra
Via internet heb ik nu interesse gekregen in de internetspaarrekening van de DSB Bank.
Echter, ik had nog nooit van de DSB Bank gehoord. Weet iemand of dat een reguliere (cq betrouwbare...)bank is?
Ik wil niet m'n eerste spaargeld storten en over een jaar m'n geld kwijt zijn omdat de bank plots verdwenen is...
Bedankt voor de eventuele reactie.
Petra
Re: DSB Bank Internetsparen
Petra,
De DSB bank is een door de Nederlandse Bank (de controleur van de banken zeg maar) erkend als financiele instelling.
Je loopt bij de DSB bank net zoveel risico om je geld kwijt te raken als bij welke bank dan ook.
De DSB bank is een door de Nederlandse Bank (de controleur van de banken zeg maar) erkend als financiele instelling.
Je loopt bij de DSB bank net zoveel risico om je geld kwijt te raken als bij welke bank dan ook.
En uiteraard is het zo, dat wanneer de DSB toch zou omvallen, je een gegarandeerd bedrag van (ik meen) €20.000 per rekening die je hebt, uitgekeerd krijgt
Marco
Marco
Klopt als een bus. De DSB is een bank van de voorzitter van AZ67, Dick Scheringa, ook eigenaar van al die kredietinstellingen in de TV blaadjes...als ook van Frisia
Met DSB weet je zeker dat je kapot gemaild wordt en een grotere brievenbus mag kopen. Ook is het zo dat de rente na aanvang van de spaarrekening enorm daalt.
Dus..
Dus..
Geen van beide beweringen zijn waar. Ik heb ze al 4een half jaar het is nog steeds gewoon 4.6% rente en ik word niet plat gemailed oid.
Ferry, je liegt dat je barst. De internetspaarrekening van DSB bestaat nog lang geen vier jaar.
Bedankt voor de reactie.
ps= meisje: kijk eens op je toetsenbord: ik denk dat Ferry de 4 heeft geraakt en dus bedoeld een half jaar!
ps= meisje: kijk eens op je toetsenbord: ik denk dat Ferry de 4 heeft geraakt en dus bedoeld een half jaar!
Ik ben hier ook sinds kort bij, maar ik vind de internetpagina zwaar tegenvallen, bij ongeveer 20 inlogpogingen heb ik maar 1x in kunnen loggen. Zwaar onder de maat dus, ik denk dat als het niet beter wordt weer naar een andere aanbieder gaat.
Kasper
Kasper
Sorry meisje, het was een typefoutje. Ik bedoelde een half jaar. Is trouwens nog geen reden om onbeleefd te gaan doen.
Ook ik heb overwogen om weg te gaan bij ze en heb ze gebeld over de slechte site. De telefoniste zei me dat het erg populair was en z overbelast waren, ze het heel vervelend vonden en dat ze er hard aan werken om het goed te krijgen. Dat overtuigde mij er bij te blijven. Waar vind je dat tegenwoordig nog dat instellingen eigen foutjes toegeven en zich verexcuseren? Dat hebben ze vast niet van Ahold geleerd. Nu doet de site het weer goed.
jammer al die onzin dsb geeft al jaren de hoogste rente van nederland..