LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dsb / dnb nog niet uitbetaald

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
daan_s

dsb / dnb nog niet uitbetaald

Ongelezen bericht door daan_s »

Hallo allemaal,

ik heb na ruim een maand van documenten versturen nog steeds niet mijn geld teruggekregen van mijn spaarreking van de dsb bank. Eerst zeggen ze geen bewijs van recht, oftewel een KvK uittreksel. Die toen opgestuurd en daarna telefoontje gekregen dat ze hem hadden maar weer een ander document niet. Dus nog een keer opgestuurd. Toen weer een telefoontje gekregen dat KvK uittreksel niet hadden. Dus... Jawel dat kost al 2x 15 euro, in verhouding vrij weinig met wat er op de spaarrekening staat, maar dan nog. En vervolgens weer een telefoontje, dat de documentatie nog steeds incompleet is, geen KvK contract.

De laatste keer eindelijk wel binnengekregen, maar nu weer een ander document niet volledig. Terwijl dat OOK was opgestuurd. Alles is en was netjes opgestuurd, maar ze maken er een potje van :shock:

Ik weet zelf niet eens meer wat wel en niet opgestuurd is en was en niet en wel en en en... Ik wordt zo afentoe gek...

Hebben de overige 7 procent die nog niet zijn uitbetaald ook last van?

MvG,
Daan.

daan_s

Re: dsb / dnb nog niet uitbetaald

Ongelezen bericht door daan_s »

En weer... dezelfde brief!!... dat loopt nu tegen de 100 euro op van KvK dit heeft geen zin! Ik weet niet meer wat te doen!!

student538

Re: dsb / dnb nog niet uitbetaald

Ongelezen bericht door student538 »

Misschien dat Dirk daarover een toespraak kan gaan houden? Je kan hem reserveren op www.dirkscheringa.nl

Gesloten