Ik lees in de diverse kranten dat er €18.000.000,- winst is gemaakt over slechts 80.000 klanten...
Ik denk dat vele klanten niet bij DSB maar een dochter bedrijf zitten want slechts 80.000 met zoveel winst geloof ik niet.
Ik verwacht dat bij een rechtszaak deze dochter failliet gaat met nauwelijks schade voor het moeder bedrijf.
Een nieuwe naam en gewoon verder gaan.
Deze DSB BV heeft zoveel namen en regels en dat zou wel eens nadelig kunnen zijn voor klanten.
U wint maar een Lege BV zonder geld dus je blijft met lege handen en een dure rekening van jou eigen advocaat zitten die wel gewonnen heeft!
Diverse medewerkers uit Wognum en omgeving zeggen soms dat ze bij de Dubieuze Schurken Bank werken en zeer tevreden zijn over hun salaris!
Verder heeft Reaal, ooit eigendom van een Vakbond.... een product met hoge provisie en lage rendementen die erg veel door de DSB groep verkocht word maar elders dus ook verkrijgbaar is.
Dus ook andere die dit product verkochten en wel als betrouwbaar bekend staan gaan niet vrijuit!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] DSB slechts 80.000 klanten?
Re: DSB slechts 80.000 klanten?
Stofzuigertje heeft de klok horen luiden....maar hoe zat het ook al weer met die klepel???
In welke krant staat dat DSB 80.000 klanten heeft?
DSB is verantwoordelijk voor de dochters, zie o.a. de uitspraken door de rechtbank Alkmaar en de klachtencommissie DSI in DSB zaken waarin door dochters verkochte contracten zijn behandeld en DSB is aangeklaagd.
De dochter gaat failliet en het moederbedrijf heeft nauwelijks schade?
Waar haalt stofzuigertje de fantasie vandaan m.b.t. de door DSB gebruikte constructie en de relatie met de dochters.
Ook hier: stofzuigertje, kijk naar alle uitspraken voordat je dit soort dingen beweerd.
je zou bijna gaan denken dat hij dit bewust doet.
In één ding heeft stofzuigertje wel gelijk:
stofzuigertje, succes met het zoeken naar de klepel.
Groeten,
Piet
In welke krant staat dat DSB 80.000 klanten heeft?
DSB is verantwoordelijk voor de dochters, zie o.a. de uitspraken door de rechtbank Alkmaar en de klachtencommissie DSI in DSB zaken waarin door dochters verkochte contracten zijn behandeld en DSB is aangeklaagd.
De dochter gaat failliet en het moederbedrijf heeft nauwelijks schade?
Waar haalt stofzuigertje de fantasie vandaan m.b.t. de door DSB gebruikte constructie en de relatie met de dochters.
Ook hier: stofzuigertje, kijk naar alle uitspraken voordat je dit soort dingen beweerd.
je zou bijna gaan denken dat hij dit bewust doet.
In één ding heeft stofzuigertje wel gelijk:
maar vervolgens struikelt hij weer over zijn eigen onzin:U wint
stofzuigertje probeert een vergelijking te trekken met b.v. de relatie tussenpersoon Spaar Select en Dexia en b.v. Becam en DSB, maar die vergelijking gaat niet op.maar een Lege BV zonder geld dus je blijft met lege handen en een dure rekening van jou eigen advocaat zitten die wel gewonnen heeft!
stofzuigertje, succes met het zoeken naar de klepel.
Groeten,
Piet
-
bartels jam
DSB heeft wel meer dan 8000 klanten de rest is failliet vandaar de hoge winst.
De DSB naait met u mee. De rest stoftzuigt zich suf.
De DSB naait met u mee. De rest stoftzuigt zich suf.
Het wordt pas gevarlijk als ook stofzuigers een topic gaan starten...
zou er maar niet op reageren, het betreft hier een buitenlandse (rssische) stofzuiger die eigenlijk D!RK heet, zichzelf de laatste tijd ook als zijn buurvrouw voordoet, tegenwoordig schijnbaar in het buitenland woont, wel Nederlandse kranten leest, nederlandse tv kijkt en nederlands internet vervuilt, overal iets vanaf schijnt te weten, internet-ondernemer is of is geweest en tegelijkertijd drie werkgevers heeft gehad.
Zou hem maar niet serieus nemen nu hij de bankwereld ook heeft ontdekt en verrek, daar ook een mening over heeft...
Drank maakt meer kapot dan je lief is.....
zou er maar niet op reageren, het betreft hier een buitenlandse (rssische) stofzuiger die eigenlijk D!RK heet, zichzelf de laatste tijd ook als zijn buurvrouw voordoet, tegenwoordig schijnbaar in het buitenland woont, wel Nederlandse kranten leest, nederlandse tv kijkt en nederlands internet vervuilt, overal iets vanaf schijnt te weten, internet-ondernemer is of is geweest en tegelijkertijd drie werkgevers heeft gehad.
Zou hem maar niet serieus nemen nu hij de bankwereld ook heeft ontdekt en verrek, daar ook een mening over heeft...
Drank maakt meer kapot dan je lief is.....
Zou AZ 67 nu ook naar de filistijnen gaan ? Dan scheelt mij namelijk weer belastinggeld die besteed moet worden aan politiebewaking rondom die achterlijke voetbalspelletjes.........WHAHAHAHAHAHAHA !!!

-
stofzuigertje
Beste allemaal,
Hartelijk dank voor Uw mening maar ik las in een krant de winst en het aantal klanten en vind de marge per klant dan wel extreem hoog!
Verder ben ik ook als klant met slechts een betaal en spaar rekening niet in staat deze winstmarge te verantwoorden of zelfs maar in de buurt te komen.
Ik weet dat deze niet de meest eerlijke is, maar ik mag toch wel tevreden klant zijn...(tot nu toe).
Legio Lease werd ook verkocht door Aegon aan Dexia en wie moet er dan nu betalen?
Foute producten bij dochter doorverkopen is dus eerder gebeurd.
Ook kun je in plaats van Dexia iemand met minder geld dit in de schoenen schuiven en zo onder de claims uit komen!
Iedereen mag hier van mij alles zeggen en ik vraag me af of de media wel alles open en eerlijk publiceerde of alleen de negatieve dingen, want dat is goed voor de omzet en de lezers...
In Rusland weten we hoe we kranten soms moeten lezen omdat het wel eens iets anders kan zijn dan ze schreven....
En nu doe ik hier hetzelfde, toch niets mis mee?
Hartelijk dank voor Uw mening maar ik las in een krant de winst en het aantal klanten en vind de marge per klant dan wel extreem hoog!
Verder ben ik ook als klant met slechts een betaal en spaar rekening niet in staat deze winstmarge te verantwoorden of zelfs maar in de buurt te komen.
Ik weet dat deze niet de meest eerlijke is, maar ik mag toch wel tevreden klant zijn...(tot nu toe).
Legio Lease werd ook verkocht door Aegon aan Dexia en wie moet er dan nu betalen?
Foute producten bij dochter doorverkopen is dus eerder gebeurd.
Ook kun je in plaats van Dexia iemand met minder geld dit in de schoenen schuiven en zo onder de claims uit komen!
Iedereen mag hier van mij alles zeggen en ik vraag me af of de media wel alles open en eerlijk publiceerde of alleen de negatieve dingen, want dat is goed voor de omzet en de lezers...
In Rusland weten we hoe we kranten soms moeten lezen omdat het wel eens iets anders kan zijn dan ze schreven....
En nu doe ik hier hetzelfde, toch niets mis mee?
Dus jij vindt Eur 225,-- (18.000.000 / 80.000) per klant veel? Ik vind het aan de lage kant.