LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] erasmus

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
henny

erasmus

Ongelezen bericht door henny »

Ik snap het niet meer, de erasmus neemt afstand vanwege de jurische consequenties. Als je echter kijkt naar de aan/verkoop koerzen dan zie dat 150 x een slecht resutaat is geboekt. Volgens mij is dat eigenlijk niet mogelijk, net als die transactie van Unilever prefs. deze werd uitgevoerd onder de laagste dagkoers. Het enigste significante verschil tussen deze prefs en andere aandelen is dat de kranten van dat fonds aleen de laatste koers afdrukken. Daar word namelijk nooit open hoogste en laagste alsmede slotkoers in de krant afgedrukt. de controlle is dus niet mogelijk voor de doorsnee consument. Juist hier is een typefout gemaakt door dexia. Vreemd en in combinatie met die lage koerzen kan je veronderstellen dat er vreemde dingen gebeuren. Voor mij staat het vast, het onderzoek oogt nauwkeurig en als ik wist van het nderzoek wat Radar zou uitvoeren en publiseren dan had ik als baas van dexia de transacties laten zien. Zij kozen voor deze weg en daarom stinkt het...........

Henny

Journalist

Re: erasmus

Ongelezen bericht door Journalist »

Beste Henny,

Begrijpelijk dat Radar zich indekt, maar waarom is nergens in de media te lezen dat De EUR het onderzoek WEL onderschrijft, behalve op de site van Radar? Waarom geen persbericht? Pas als de EUR in de landelijke pers bevestigt dat ze WEL achter Radar staat, geloof ik het. Niet nu de EUR in een persoonlijk onderhoud met Radar bepaalde uitspraken heeft gedaan. Ook hier lijkt Radar weer een steekje te laten vallen. Maar wellicht krijgt Radar het alsnog voor elkaar een officiële mededeling van de EUR los te peuteren. Het zou Radar in ieder geval een stuk geloofwaardiger doen overkomen.

Verder vraag ik me af hoe het staat met het haalbaarheidsonderzoek van mr. Schonewille. Het was weer verdacht stil rond de rechtszaak die leasend Nederland zou moeten redden. Mijn vraag is dus simpel Radar: heeft u alle teleurgestelde leasers echt een loze belofte gedaan of msskt u het nog waar?

Sterkte aan allen in deze lange strijd,
Journalist

henny

Ongelezen bericht door henny »

beste journalist,

Mijn beneden buurman is jarenlang hoekman geweest toen de beurs nog oudewets was of zo. Hij was dit weekeinde bij ons op visite. biertje enzo en ik heb het onderzoek gedownload. Hij heeft het ingezien en is sterk verbaast dat je na zoveel transacties nooit een koers bereikt die tegen de top aanligt. Hij zei dat als je zelf met je ogen dich op de knop drukt je zelfs nog een betere kans hebt om te scoren. Ook melde hij dat het onderzoek er gedegen uitziet. Het is toch ook raar dat de bank niet gewoon haar facturen heeft laten zien, dan was de lucht geklaart, is het niet?

lotte

Ongelezen bericht door lotte »

Dat andere kranten graag van elkaar overschrijven, dat mag voor "journalist" toch geen nieuws zijn! Als je alle berichten (zie verder op deze site) eens goed leest, dan zie je dat de berichtgeving in bijvoorbeeld het NRC (toch niet de slechtste krant van Nederland) veel genuanceerder is dan de Telegraaf. Er staat zelfs bij dat er "niets mis is" met de resultaten van het radar-onderzoek. Nou dan!

lotte

Gesloten