Voor degene die geen kranten lezen of anderszins het nieuws volgen. Gisteren was in De Telegraaf te lezen dat de misleiding met de prospectus door Nina Brink's World OnLine (WOL) in 2000 nu tot de langgehoopte schadeuitkeringen leidt. De gedupeerden die bij de VEB zijn of waren aangesloten hebben hun schade-uitkering inmiddels ontvangen. Men kan zich nog via Consumentenclaim melden voor een uitkering. Die uitkering ontvangt men dus NIET automatisch. Enigerlei bewijs van bezit van de WOL-aandelen in het voorjaar van 2000 dient men nog wel te hebben.
LAAT UW CLAIM NIET VERLOREN GAAN !
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ex World Online beleggers: laatste kans op schadevergoeding
Re: ex World Online beleggers: laatste kans op schadevergoeding
Hallo,
ik ben bij Consumentenclaim aangesloten, ze hebben alle documenten ontvangen. Mijn vraag is: heeft er al iemand via consumentenclaim uitbetaald gekregen?
Alvast bedankt voor uw reactie.
E. Westendorp
ik ben bij Consumentenclaim aangesloten, ze hebben alle documenten ontvangen. Mijn vraag is: heeft er al iemand via consumentenclaim uitbetaald gekregen?
Alvast bedankt voor uw reactie.
E. Westendorp
Het blijft een vreemde zaak dat ConsumentenClaim weliswaar onophoudelijk oproept tot aansluiting bij de groep van gedupeerden tot verhaal van schade bij de verantwoordelijke banken maar tot op de dag van vandaag is er geen enkele mogelijkheid inzicht te krijgen in de stand van zaken. Men weigert elk inhoudelijk commentaar en spreekt steeds weer van "binnen afzienbare termijn".
Is het vertrouwen in een succesvolle actie nog gerechtvaardigd of niet?
Graag reactie van personen die op de hoogte zijn van de mogelijke oorzaken.
Is het vertrouwen in een succesvolle actie nog gerechtvaardigd of niet?
Graag reactie van personen die op de hoogte zijn van de mogelijke oorzaken.
Aan Weertnr57
Neen, van de kant van CC blijft het oorverdovend stil. Sterker nog, nooit werd enige inhoudelijke informatie verstrekt betrekking hebbende op de stand van zaken dus houd ik het erop dat het niets wordt. Het verhaal van de dooie mus..................
Neen, van de kant van CC blijft het oorverdovend stil. Sterker nog, nooit werd enige inhoudelijke informatie verstrekt betrekking hebbende op de stand van zaken dus houd ik het erop dat het niets wordt. Het verhaal van de dooie mus..................
Aan Westendorp
Neen, nooit iets concreets vernomen. Dat geeft te denken!
Neen, nooit iets concreets vernomen. Dat geeft te denken!
Nu steeds meer blijkt dat Consumentenclaim kennelijk heel weinig onderneemt voor WOL-gedupeerden en in ieder geval heel slecht communiceert met de bij Consumentenclaim aangemelde WOL-gedupeerden, zullen zij zelf het heft in eigen hand moeten nemen en hun schade bij de desbetreffende door de rechter wegens misleiding veroordeelde financiële instellingen moeten gaan claimen.
Wacht hiermee niet te lang, anders loop je het risico met verjaring van je claim te maken te krijgen.
Wacht hiermee niet te lang, anders loop je het risico met verjaring van je claim te maken te krijgen.
Een paar dagen geleden een "akte van kwijtschelding en cessie (belegger)" ontvangen van Consumentenclaim. Dit formulier moet ingevuld worden om voor een schikking in aanmerking te komen.
De banken waar de schikking mee getroffen is zijn RBS (voorheen ABN AMRO), Goldman Sachs "tezamen met andere banken". Dit laatste is mij veel te vaag.
De Rabobank, waar ik destijds de aandelen kocht, worden niet genoemd. Weten jullie of ook met hen de schikking getroffen is?
Als ik dit formulier onderteken kan ik later niets meer claimen, dus voor ik dat doe moet ik zeker weten dat de Rabo ook meedoet.
Wie weet hier meer over?
De banken waar de schikking mee getroffen is zijn RBS (voorheen ABN AMRO), Goldman Sachs "tezamen met andere banken". Dit laatste is mij veel te vaag.
De Rabobank, waar ik destijds de aandelen kocht, worden niet genoemd. Weten jullie of ook met hen de schikking getroffen is?
Als ik dit formulier onderteken kan ik later niets meer claimen, dus voor ik dat doe moet ik zeker weten dat de Rabo ook meedoet.
Wie weet hier meer over?