Begin augustus heb ik het maandbedrag voor gas, water en elektra per ongeluk overgemaakt naar een "oud" banknummer dat niet meer van de energieleverancier is per 1 juni van dit jaar. Ik heb mijn bank gebeld en zij hebben een brief gestuurd naar de Royal Bank of Scotland met het verzoek om voor 6 september het geld terug te storten. Helaas heb ik nog steeds niets ontvangen. Ik heb naar het kantoor van de RBOS in Amsterdam gebeld en uitgelegd wat er aan de hand is en de telefoniste vertelde dat er niemand aanwezig is en gooide de hoorn erop.
Hoe krijg ik mijn geld terug? Heeft iemand hier ervaring mee?
Dank.
Digna
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Foutief banknummer gebruikt; hoe krijg ik mijn geld terug?
Foutief banknummer gebruikt; hoe krijg ik mijn geld terug?
Laatst gewijzigd door Radar op 07 sep 2016 11:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topictitel aangepast
Reden: Topictitel aangepast
Re: Foutief banknummer gebruikt; hoe krijg ik mijn geld terug?
Gelukkig is het vandaag opgelost dus deze topic kan gesloten worden.
Re: Foutief banknummer gebruikt; hoe krijg ik mijn geld terug?
Mooi toch? Volgende keer ff nog wachten, we zitten nu op 7 september.