| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] foutje bedankt!! bij de sns
foutje bedankt!! bij de sns
Twee maanden geleden heeft mijn vader mijn broer gemachtigd bij zijn bank.Mijn vader had moeite met het tekenen van de acceptgiro's en mocht hem iets overkomen dan is er iemand die de financien kan regelen.Nu 3 weken geleden heeft mijn vader een ongeluk gehad,en is nu vrijwel niet meer aanspreekbaar.Wat blijkt,de bank is de ondertekende formulieren kwijt!!Elke week langs bij het kantoor,werd verteld dat alles goed zou komen,zij zijn tenslotte de formulieren kwijt,het enige wat ze nog wel hebben is een handgeschreven briefje met handtekening waarop staat wie de gemachtigde is.
Vanmorgen weer bij de 'winkel' langs geweest,maar helaas,ze kunnen niks doen en moeten de formulieren weer ondertekend worden,dat is het probleem,mijn vader is niet meer in staat om iets te ondertekenen,de sns geeft hun fout toe maar kan er niks aan doen.De rekeningen kunnen dus ook niet meer ondertekend worden!!Wij kregen het advies om nu maar naar een notaris te gaan,de kosten die daarbij komen zijn natuurlijk ook voor ons!Weet iemand hoe we dit nu het beste aan kunnen pakken?
Vanmorgen weer bij de 'winkel' langs geweest,maar helaas,ze kunnen niks doen en moeten de formulieren weer ondertekend worden,dat is het probleem,mijn vader is niet meer in staat om iets te ondertekenen,de sns geeft hun fout toe maar kan er niks aan doen.De rekeningen kunnen dus ook niet meer ondertekend worden!!Wij kregen het advies om nu maar naar een notaris te gaan,de kosten die daarbij komen zijn natuurlijk ook voor ons!Weet iemand hoe we dit nu het beste aan kunnen pakken?
Re: foutje bedankt!! bij de sns
Laat uw broer een gemotiveerde brief sturen (over vaders gezondheid) naar de kantonrechter met verzoek hem onder bewind te stellen. Dat kost niets, behalve wat griffiekosten en werkt uitstekend in de praktijk vooral jegens banken.
-
Chanmaster
Beste mensen, U hebt als het goed is een eensluidend afschrift van de bank meegekregen. Daar kunt u de zaak mee recht zetten. Hebt u dat niet gekregen dan is er gewoon niets overeengekomen.
Chanmaster: niet elke bank geeft van de door de klant ondertekende stukken een kopie, door de bank "voor gezien" mede-ondertekend terug.
Dan heeft de bank dus altijd "gelijk": welnu wij weten wel beter!
De SNS-bank moet zich doodschamen dat ze deze cliënten zo in verlegenheid heeft gebracht.
De SNS-bank moet zich doodschamen dat ze deze cliënten zo in verlegenheid heeft gebracht.
Hallo courier,bedankt voor het antwoord,hier zullen wij zeker mee aan de slag gaan,beste chanmaster,de sns doet dus niet aan formulieren die je kan tekenen voor gezien,sterker nog mijn broer was met het originele formulier weer naar huis gegaan voor ondertekening en heeft dat persoonlijk weer afgegeven in de winkel.Volgens de medewerker was dit de beste procedure,het handgeschreven en ondertekende briefje wat zij ook hebben vinden ze nu ineens ook niet geldig meer!
-
Chanmaster
Jawel, daartoe zijn ze verplicht.courier schreef:Chanmaster: niet elke bank geeft van de door de klant ondertekende stukken een kopie, door de bank "voor gezien" mede-ondertekend terug.
Ik heb weinig zin in welles nietes,de sns doet dus kennelijk niet aan die verplichte regels!! Wel laten ze je elke week langskomen om te vertellen dat het wel goed komt,waarbij ook de standaard zin veel verteld wordt.....mijn collega is er mee bezig.
-
SNS Bank Webcare
- verified
- Contacteer:
Beste ikke,
Het is een erg vervelende situatie waarin jullie terecht zijn gekomen. We willen jullie graag verder helpen. Stuur je contactgegevens naar [email protected].
Veel sterkte.
Met vriendelijke groet,
Daphne
SNS Bank Webcare
Het is een erg vervelende situatie waarin jullie terecht zijn gekomen. We willen jullie graag verder helpen. Stuur je contactgegevens naar [email protected].
Veel sterkte.
Met vriendelijke groet,
Daphne
SNS Bank Webcare
Veel tijd en over en weer gemail en bezoekjes aan de winkel verder,zijn we nog geen stap vooruit gekomen!Weer hebben we aan alle verzoeken van de sns voldaan,er kon ineens tijdelijk een machtiging plaats vinden,maar dan moest de handtekening die op het geschreven briefje staat vergeleken worden met de handtekening die de sns in hun systeem heeft.Helaas deze kwam toch niet overeen,(ook geen idee hoelang die handtekening al in hun systeem staat,mijn vader is tenslotte zijn hele leven al bij dezelfde bank) Maar goed,mijn broer ondertekend al meer dan een jaar de acceptgiro's van mijn vader,omdat het zicht van mijn vader achteruit ging.Kennelijk voldeed de handtekening van mijn broer dus wel al die tijd!! (hij mag ze nu dus niet meer ondertekenen,want hij is immers niet gemachtigd) Bij de notaris kunnen wij niet terecht,daar is een handtekening van mijn vader nodig !!
Nu inderdaad de volgende stap en dat is naar het kantongerecht,de formulieren voor onder bewind stelling aanvragen.Afwachten hoe dit verloopt,en dan toch misschien maar de nominatie voor de koude douche. (Zeer koud)
De medewerksters van de winkel doen wel hun best,ook worden zij helaas door hun kantoor collega's van het kastje naar de muur gestuurd.
Nu inderdaad de volgende stap en dat is naar het kantongerecht,de formulieren voor onder bewind stelling aanvragen.Afwachten hoe dit verloopt,en dan toch misschien maar de nominatie voor de koude douche. (Zeer koud)
De medewerksters van de winkel doen wel hun best,ook worden zij helaas door hun kantoor collega's van het kastje naar de muur gestuurd.
-
SNS Bank Webcare
- verified
- Contacteer:
Beste heer Imthorn,
Het spijt ons dat we niet aan uw wens kunnen voldoen om de machtiging in orde te maken. Om ervoor te zorgen dat de rekeninghouder geen risico loopt, kunnen we echter niet van onze procedures afwijken. We zijn ons terdege bewust van de vervelende situatie waarin u zich bevindt. Daarnaast is er door SNS Bank niet adequaat gehandeld. Hierdoor hebben we besloten om de notariskosten te vergoeden, die zullen moeten worden gemaakt om de machtiging alsnog in orde te maken. We hopen dat u hier alsnog gebruik van wilt maken.
Met vriendelijke groet,
Daphne
SNS Bank Webcare
Het spijt ons dat we niet aan uw wens kunnen voldoen om de machtiging in orde te maken. Om ervoor te zorgen dat de rekeninghouder geen risico loopt, kunnen we echter niet van onze procedures afwijken. We zijn ons terdege bewust van de vervelende situatie waarin u zich bevindt. Daarnaast is er door SNS Bank niet adequaat gehandeld. Hierdoor hebben we besloten om de notariskosten te vergoeden, die zullen moeten worden gemaakt om de machtiging alsnog in orde te maken. We hopen dat u hier alsnog gebruik van wilt maken.
Met vriendelijke groet,
Daphne
SNS Bank Webcare