LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] fraude met skimmer

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
e sirag

fraude met skimmer

Ongelezen bericht door e sirag »

hallo ik wil bij deze ff melden dat alle mensen er goed op moeten leten op skimmers wat 18 dec hebben ze bij mij me hele bank leeg gehaalt bij de pin auto maat ik weet helas niet welke pin auto maat want ik heb bij medere winkels gepint ik kwam er achter toen ik op me bank zat te kijken toen zag ik dat alles er af was en dat er bij stond gereseveert door buitenlantse bank ze hebben in totlaal mijn helebank leeg ge troken nu hebben wij echter niks met de feest dagen meer
morgen moet ik weer naar de postbank toe en daar hoor ik over hoe en wat ze gaan doen aan deze fraude zaak het gaat in totaal om bijna 1000 euro wat nu weg is nou daar zit je dan nu met 3 kids en voor de feesdagen heb gelijk alle geblokeert nu dus nu kunnen ze helamaal niks meer ik vindt dit schandalig dat dit zomaar allemaal kan en dat de postbank het niet kan voor komen allemaal al me spaar geld nu weg
wie heb dit ook gehad en wat gaan ze dan doen wie kan mij helpen hier mee ?ik hoop op reactie van iemandt
vriendelijke groet esther sirag uit veenendaal :cry: :cry: :cry: :cry:

Frans75

Re: fraude met skimmer

Ongelezen bericht door Frans75 »

En wat is de bedoeling van je poll?

e sirag

Ongelezen bericht door e sirag »

heb het al verwijdert frans had het niet goed gedaan want er valt niks te stemen daar op ik wil alleen maar weten of er meer mensen zijn die dit hebben gehad net als ik vandaar

Frans75

Ongelezen bericht door Frans75 »

ok,

naar ik mag aannemen begrijp je ook dat de Postbank weinig aan skimming bij pin-terminals in winkels kan doen?

Vergeet niet om bij je bezoek aan de Postbank al je pin-bonnen vanaf de 18e mee te nemen, dit kan eventueel onderzoek helpen

Gesloten