| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Frieslandbank ervaringen?
Frieslandbank ervaringen?
Ik zag dat Frieslandbank sinds kort 3,25% rente op een Internetspaarrekening zonder beperkingen geeft. Iemand ervaring met deze bank? (Gebruiksgemak van de site, snelheid, klantvriendelijkheid e.d., iedere input is welkom) Bedankt alvast voor de reacties.
Re: Frieslandbank ervaringen?
De Frieslandbank internetspaarrekening kent een verplichte koppeling met een FrieslandBbank betaalrekening. Zonder FB betaalrekening dus geen FB internetspaarrekening.
Internetbankieren bij FB werkt langzaam. Slechts 1 keer per dag (om 21.00 uur) worden de transakties verwerkt.
Internetbankieren bij FB werkt langzaam. Slechts 1 keer per dag (om 21.00 uur) worden de transakties verwerkt.
Argenta geeft hetzelfde tarief van 3,25%.
Er zijn geen voorwaarden, ook niet dat je een betaalrekening moet nemen. Wel ontvang je op je gemiddele saldo van je betaalrekening een rentevergoeiding van een 0,5%. Dus je kan de betaalrkenig wel overwegen. Zelfs je bankpas en chipper zijn gratis. Dat kan zelfs de Postbank niet meer zeggen.
Wel dient je de spaar/bankrekening aan te vragen bij een aangewezen adviseur.
Wanneer je op de site van Argenta je woonplaats invult krijg je een lijst met de kantoren in/om je woonplaats.
succes.
Er zijn geen voorwaarden, ook niet dat je een betaalrekening moet nemen. Wel ontvang je op je gemiddele saldo van je betaalrekening een rentevergoeiding van een 0,5%. Dus je kan de betaalrkenig wel overwegen. Zelfs je bankpas en chipper zijn gratis. Dat kan zelfs de Postbank niet meer zeggen.
Wel dient je de spaar/bankrekening aan te vragen bij een aangewezen adviseur.
Wanneer je op de site van Argenta je woonplaats invult krijg je een lijst met de kantoren in/om je woonplaats.
succes.
Ok, bedankt voor de reacties. Die verplichte betaalrekening had ik op hun site overheen gelezen en heb ik ook geen enkele behoefte aan, ik barst al uit m'n voegen van de pasjes en pincodes. Ik ga even nader naar Argenta kijken. Nogmaals dank.
Graag gedaan.