Waar wij ontzettend van balen is dat ze ineens in het weekend gaan bellen op onze werk telefoonnummers. Ze bellen dus niet eerst naar ons huisnummer of mobiele nummer, maar rechtstreeks naar het werk van mij of m'n man. Waar ze vervolgens een bericht inspreken op de voicemail.
Ook dit kan...maar wat volgens mij niet mag is dat ze aangeven dat ze van de Ribank zijn voor wie ze bellen, om welk contract het gaat en last but not least...dat we een betalingsafspraak niet zijn nagekomen . Ik heb de medewerker hier over teruggebeld en aangegeven dat ik begrijp dat ze me bellen, maar waarom niet eerst op een privénummer. Directiebeleid aldus de medewerker...Ik heb aangegeven dat ze volgens mij geen persoonlijke gegevens mogen verstrekken aan derden...het antwoord was, tja mevrouw als u keurig op tijd betaald heeft u hier geen last van...Ik snap dat ze dan niet hoeven te bellen, maar ik vind dit niet kunnen en vraag me sterk af of ze zich niet op het randje begeven...
wie kan mij aangeven wat banken wel/niet mogen in het kader van de wet op de persoonsbescherming etc