LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gedrag medewerkers Ribank

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
lente2008

Gedrag medewerkers Ribank

Ongelezen bericht door lente2008 »

Door omstandigheden hebben mijn man en ik een kleine betalingsachterstand bij de Ribank. We hebben dit uitgelegd aan diverse medewerkers en betalen iedere maand een termijn. Dat ze blijven bellen over 1 maand achterstand dat kan....
Waar wij ontzettend van balen is dat ze ineens in het weekend gaan bellen op onze werk telefoonnummers. Ze bellen dus niet eerst naar ons huisnummer of mobiele nummer, maar rechtstreeks naar het werk van mij of m'n man. Waar ze vervolgens een bericht inspreken op de voicemail.
Ook dit kan...maar wat volgens mij niet mag is dat ze aangeven dat ze van de Ribank zijn voor wie ze bellen, om welk contract het gaat en last but not least...dat we een betalingsafspraak niet zijn nagekomen . Ik heb de medewerker hier over teruggebeld en aangegeven dat ik begrijp dat ze me bellen, maar waarom niet eerst op een privénummer. Directiebeleid aldus de medewerker...Ik heb aangegeven dat ze volgens mij geen persoonlijke gegevens mogen verstrekken aan derden...het antwoord was, tja mevrouw als u keurig op tijd betaald heeft u hier geen last van...Ik snap dat ze dan niet hoeven te bellen, maar ik vind dit niet kunnen en vraag me sterk af of ze zich niet op het randje begeven...
wie kan mij aangeven wat banken wel/niet mogen in het kader van de wet op de persoonsbescherming etc :oops: :?:

gravedigger

Re: Gedrag medewerkers Ribank

Ongelezen bericht door gravedigger »

Privacy

Ribank erkent het belang om zorgvuldig om te gaan met uw persoonsgegevens. Daarom zijn onze systemen en programma's goed beveiligd, om te voorkomen dat onbevoegden binnen en buiten onze organisatie toegang hebben tot uw persoonsgegevens.

Uiteraard houdt Ribank zich bij het verwerken van uw gegevens aan de eisen die de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP) stelt.

Voor vragen over de wijze waarop Ribank omgaat met persoonsgegevens kunt u contact opnemen met de privacymanager van Ribank: Postadres: Ribank N.V., t.a.v. de privacymanager, Postbus 417, 3430 AK Nieuwegein, of e-mail: [email protected]
Ik zou dus de klacht daar neerleggen en de CBP inschakelen.

Gesloten