| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] geld betalen bij storten ING bank kosten 5 euro
geld betalen bij storten ING bank kosten 5 euro
goedenavond,
Is er iemand op dit forum die mij kan uitleggen waarom de ING 5 euro rekent voor geld storten op eigen rekening na de 6e keer dat je geld stort in een en hetzelfde jaar.
Voorbeeld stort je 50 euro bij een stort automaat kost je dit 5 euro en houdt je dus in werkelijkheid maar 45 euro op je rekening over en dat dus elke keer na de 6e storting en dat betekent dat een storting 10% kost per keer.
Zet dit tegen de rente per jaar die je van de bank krijgt is het logisch dat de banken rijk worden.
Is er iemand op dit forum die mij kan uitleggen waarom de ING 5 euro rekent voor geld storten op eigen rekening na de 6e keer dat je geld stort in een en hetzelfde jaar.
Voorbeeld stort je 50 euro bij een stort automaat kost je dit 5 euro en houdt je dus in werkelijkheid maar 45 euro op je rekening over en dat dus elke keer na de 6e storting en dat betekent dat een storting 10% kost per keer.
Zet dit tegen de rente per jaar die je van de bank krijgt is het logisch dat de banken rijk worden.
-
Teunbosseman
Re: geld betalen bij storten ING bank kosten 5 euro
rots999 schreef:goedenavond,
Lees de voorwaarden, daar staat het. Tipje.....storen op een kind rekening is gratis.
Bovendien is dit door de ING kenbaar gemaakt bij de invoering van het berekenen van de kosten. Dit hebben ze gedaan bij "Mijn berichten" van je internetbankieraccount.
Ook de RABO bank rekent hiervoor kosten na de 6e keer storten en daar bedragen de kosten € 6,00. De kosten zijn overigens een vast bedrag, dus geen percentage van het te storten bedrag. Als je dus iedere maand wilt storten, doe dat dan om de maand en je betaalt dan geen kosten.
Voor de ING zie onderstaande link:
http://www.ing.nl/particulier/betalen/b ... orten.aspx
Ook de RABO bank rekent hiervoor kosten na de 6e keer storten en daar bedragen de kosten € 6,00. De kosten zijn overigens een vast bedrag, dus geen percentage van het te storten bedrag. Als je dus iedere maand wilt storten, doe dat dan om de maand en je betaalt dan geen kosten.
Voor de ING zie onderstaande link:
http://www.ing.nl/particulier/betalen/b ... orten.aspx
-
witte angora
Waarom vraag je het niet aan de bank zelf? Je hebt met HUN toch een 'probleem'?rots999 schreef:goedenavond,
Is er iemand op dit forum die mij kan uitleggen