Ik ben verschrikkelijk stom geweest om een leenovereenkomst te tekenen zonder dat ik deze goed bestudeerd heeft, nadat ik alles goed doorgenomen heeft ben ik er achter gekomen dat ik opgelicht ben door het Leenplaform zoals men zich noemt. Nadat ik enkele heeft verzocht om deze overeenkomst niet door te zetten omdat er enkele bedragen vermeld staan die nog kant of wal raken, voor een zogenaamde calimiteiten verzekering wordt bijna 30% gerekend boven het te lenen bedrag wat mij zeer veel lijkt, de rente is wel lager maar door deze verzekering is de af telossen bedrag wat nog open stond 30% hoger als bij de firma waar ik eerst de lening had lopen.
Kan iemand mij helpen ??????
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] getekend leenovereenomst LEENPLATVORM
Re: getekend leenovereenomst LEENPLATVORM
Als er sprake is van koppelverkoop, kun je er wellicht nog onderuit komen, dat is namelijk niet toegestaan.
Hoewel dat wellicht een optie is voor je. vrees ik toch het ergste voor je, je had ook de plicht om de voorwaarden goed door te lezen. Door te tekenen ga jij akkoord met die voorwaarden en daat die calamiteiten verzekering in de voorwaarden stond, sta je ineens een stuk minder sterk.
Desalniettemin succes
Hoewel dat wellicht een optie is voor je. vrees ik toch het ergste voor je, je had ook de plicht om de voorwaarden goed door te lezen. Door te tekenen ga jij akkoord met die voorwaarden en daat die calamiteiten verzekering in de voorwaarden stond, sta je ineens een stuk minder sterk.
Desalniettemin succes