| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] gfhgiro.nl ervaringen?
gfhgiro.nl ervaringen?
Graag zou ik weten of iemand ervaring heeft met gfhgiro.nl. Deze dienst werkt als tussenpersoon bij het omzetten van een eventuele woekerpolis. In ons geval wil een tussenpersoon van deze dienst onze lijfrentepolis en twee beleggingspolissen omzetten, gezien wij volgens deze persoon veel te veel betalen voor onze polissen. Wel moeten wij de persoon van gfhgiro.nl 1,25% per jaar betalen voor de gedane diensten. Volgens de internetsite van gfhgiro.nl werken zij samen met De Nederlandse Bank. Natuurlijk willen wij minder betalen voor deze polissen, sowieso willen wij de beleggingspolissen om laten zetten, maar doen wij er goed aan om dit door een tussenpersoon te laten doen. Wat zou het beste zijn? Iemand een idee? Wel las ik hier bij Tros Radar dat je bijvoorbeeld bij een hypotheek het beste een tussenpersoon kunt zoeken die je per uur betaalt. Maar geldt dat ook voor het omzetten van bovengenoemde polissen? Zo ja, waar vind je dan zo'n persoon, welke is dan betrouwbaar. De polissen die wij nu hebben vallen onder Nationale Nederlanden, twee polissen willen wij om laten zetten in obligatiepolissen. Graag hoor ik van jullie. Alvast dank, fiore 68
Re: gfhgiro.nl ervaringen?
Niet mee in zee gaan. Zo gaat u van pissebed naar kakkebed. Niemand werkt samen met De Nederlandse Bank. Dus als zij dit beweren, zijn het al grote leugenaars.
Als ik zo eens kijk naar de beheerskosten van een willekeurig product op die site, lijkt het wel alsof zij ook gewoon woekerpolissen verkopen. Misschien niet strikt volgens de richtlijnen, maar ik krijg er een rare smaak van in de mond.
Alle financiële instellingen moeten een goedkeuring hebben van de Nederlandse Bank, maar dat zegt verder niet zoveel. U kunt beter contact opnemen met NN, en vragen hoe zij denken uw woekerpolis, is het wel een woekerpolis ?, te kunnen verbeteren, cq te repareren. Ook daar kunt u overstappen naar obligaties, maar of dat nu zo verstandig is. Het hangt er ook maar helemaal vanaf hoe lang dat spul al loopt en hoeveel jaar het nog moet lopen.