LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Giropas + Chippas gescheiden

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Dennis Waterman

Giropas + Chippas gescheiden

Ongelezen bericht door Dennis Waterman »

Bij de Postbank worden per 1 januari de Giropas en de Chippas twee verschillende passen. Alsof we nog niet genoeg plastic hebben. Volgens de Postbank is het makkelijker, maar ik zie dat niet zo.
Trouwens, ook lekker milieu-vriendelijk, een paar miljoen plastic passen erbij.
Ik wil mijn chipper gewoon op mijn giropas, zoals het nu ook is!!

Dennis

Sara Kabatsie

Re: Giropas + Chippas gescheiden

Ongelezen bericht door Sara Kabatsie »

Het is toch van de zotte dat ze ze gaan scheiden.

Het zal wel zijn om er meer an te kunnen verdienen.
Je moet nu betalen voor de giropas en straks zullen ze wel geld gaan vragen voor de chip-pas.

Het lijkt een beetje op maxstream of de voice-mail, eerst goedkoop of gratis zijn en dan als je het hebt en je de oude heb weggegooid de prijzen verhogen.

Ik denk er over om helemaal de postbank vaar wel te zeggen.

jacky x

Ongelezen bericht door jacky x »

Het verhaal van de 2 passen viondt ik WEL goed, je neemt nu dadelijk je elektronische portemonee mee voor de kleine boodschappen, verlies je die is dit hetzelfde als dat je je portemonee kwijtraakte.

Wat ik wel idioot vindt is dat de Postbank de passen nu zo naar de huisadressen stuurt, terwijl je eerts naar het postkantoor moest voor het afhalen van een vrvangende pas of pincode, dit omdat er teveel gestolen werd uit brievenbussen etc.
Kennelijk neemt de postbank het niet zo nauw met de veilighied nu het om zo'n grote vervangingsactie van passen gaat, het ontlasten van postkantoren schijnt nu meer te tellen dan de veiligheid en privacy van de klanten, immers er is geen ontvangstbevestiging en wie weet er wat als je pas enkele dagen tevoren uit je bus is gehaald en nu je rekening is geplunderd ?

L.

Ongelezen bericht door L. »

Wij kwamen er (na een lange reis uit het (niet euro-)buitenland achter dat we bij McDonalds niet konden betalen: onvoldoende euro's op zak. Chipper niet meer bruikbaar. Pinnen niet mogelijk. Inmiddels ontdekt dat ik een nieuwe chippas nodig heb: m'n portemonnee is al zo dik van al die (supermarkt-)pasjes!!!
Dank je wel Postbank, voor de service.

Gesloten