LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Girotel opzeggen en Mijn Postbank.nl nemen en € 22 besparen

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Paul J

Girotel opzeggen en Mijn Postbank.nl nemen en € 22 besparen

Ongelezen bericht door Paul J »

Nieuw bij de postbank,gratis Reeltime 24 uur/7 dagen je postbankzaken regelen,waarom zou ik dan nog €1,82 in de maand betalen voor Girotel Cd-Rom ???

Royal postbank
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 feb 2004 17:24

Re: Girotel opzeggen en Mijn Postbank.nl nemen en € 22 besparen

Ongelezen bericht door Royal postbank »

Postbank is weer lekker bezig.

Zie ook de threat Royal postbank

Frank

Kangaroo

Re: Girotel opzeggen en Mijn Postbank.nl nemen en € 22 besparen

Ongelezen bericht door Kangaroo »

Mooi niet dus.

Ik hoop dat ze dat eerst fixen voordat ze girotel offline halen

Ger.

Kangaroo

Re: Girotel opzeggen en Mijn Postbank.nl nemen en € 22 besparen

Ongelezen bericht door Kangaroo »

Veilig makkelijk en vanaf elke computer......

Mooi niet dus.

Ik hoop dat ze dat eerst fixen voordat ze girotel offline halen

Ger.

Bets

Re: Girotel opzeggen en Mijn Postbank.nl nemen en € 22 besparen

Ongelezen bericht door Bets »

Wat is er mis mee dan? Ik heb geen girotel, maar heb me gister wel opgeven voor internet bankieren. Mijn Postbank.nl
En wat bedoel je met eerst girotel fixen?

Groen

Re: Girotel opzeggen en Mijn Postbank.nl nemen en € 22 besparen

Ongelezen bericht door Groen »

Is dit dan gratis .Want ik wel Adsl maar ik doe niet aan internet bankieren als ze er ook extra geld voor gaan rekenen.Ze besparen hiermee al genoeg mee dor een heleboel personeel de laan uit te sturen.

Gast

Re: Girotel opzeggen en Mijn Postbank.nl nemen en € 22 besparen

Ongelezen bericht door Gast »

In de vorige tekst zaten een beetje veel fouten.Nog maar een keer dan

Is dit dan echt gratis nu zoals bij andere banken die dan wel weer andere kosten rekenen .Dan is dit het moment om het wel te nemen.
Want ik heb wel Adsl maar ik doe niet aan internet bankieren als ze er ook extra geld voor gaan rekenen.Ze besparen hiermee al genoeg mee door een heleboel personeel de laan uit te sturen.

Bets

Re: Girotel opzeggen en Mijn Postbank.nl nemen en € 22 besparen

Ongelezen bericht door Bets »

Nee beste gast. Ik dus ook niet, als ik er voor moet betalen. Daarom leek het me wel een goede gedachte van de Postbank om ook eindelijk eens met hetzelfde systeem te komen als de andere banken. Daar doe ik al wel internetbankieren en bevalt me goed. En tot nu toe nog gratis. Maar het zal inderdaad wel ergens anders vandaan gehaald worden Want wat is nog gratis?

Ik heb me in ieder geval aangemeld voor Mjn Postbank en wacht verder wel ff af.
Nu nog even een antwoord op mijn vraag, wat is fixen en ik ben tevreden.

oom agent
Berichten: 48
Lid geworden op: 11 okt 2003 03:15

Re: Girotel opzeggen en Mijn Postbank.nl nemen en € 22 besparen

Ongelezen bericht door oom agent »

Als je de voorwaarden goed leest dan zal je lezen dat de Postbank zich het recht behoud om provisies te gaan bereken over bepaalde diensten op de nu gratis aangeboden service.

Ik heb ook girotel en kijk voorlopig de kat uit de boom.

Want als de nieuwe service uiteindelijk duurder gaat worden dan girotel blijf ik lekker bij girotel en als de postbank in de toekomst girotel gaat opheffen zullen ze me naar mijn idee toch voor de zelfde prijs het alternatief moeten aanbieden...

Dus weet wat je doet....

boncoeur

Re: Girotel opzeggen en Mijn Postbank.nl nemen en € 22 besparen

Ongelezen bericht door boncoeur »

Ik heb een mailtje aan Postbank gestuurd met mededeling:
"Het is mij opgevallen dat op de website staat vermeld dat het gebruik van Mijn Postbank.nl gratis is, terwijl in de brief van de Postbank aan gebruikers van Internet Bankieren wél weer hetzelfde verhaal over Mijn Postbank.nl staat, maar dat er met geen wóórd wordt gerept over gratis gebruik van Mijn Postbank.nl. Ik ben bang dat als de Postbank voldoende gebruikers hebt binnengehaald, er alsnog kosten voor Mijn Postbank.nl in rekening zullen worden gebracht".

Het antwoord van Postbank was:"Het gebruik van Mijn Postbank.nl is gratis; zodra er zich wijziging voordoet zullen wij u daarvan op de gebruikelijke wijze op de hoogte stellen".

Mij is door dit antwoord duidelijk dat de Postbank over een tijdje gewoon kosten in rekening gaat brengen. En ze kunnen dit doen omdat alle gebruikers akkoord zijn gegaan met de Algemene Voorwaarden, waarin o.a. staat dat de Postbank kosten mag berekenen.
Zo is het ook gegaan met het gebruik van de giropas (kosten zijn in januari verhoogd met meer dan 20%(!).
Dat is de kracht van de Postbank :!: :!: :!:

brandaris

Re: Girotel opzeggen en Mijn Postbank.nl nemen en € 22 besparen

Ongelezen bericht door brandaris »

Wat wij met ze alle moeten doen is het volgende:

Als -- GRATIS--mijn postbank-- kosten gaat berekenen DAN MASSAAL opzeggen en over stappen naar andere bank. Zo simpel is het

groet[/b]

brandaris

Re: Girotel opzeggen en Mijn Postbank.nl nemen en € 22 besparen

Ongelezen bericht door brandaris »

Wat wij met ze alle moeten doen is het volgende:

Als -- GRATIS--mijn postbank-- kosten gaat berekenen DAN MASSAAL opzeggen en over stappen naar andere bank. Zo simpel is het

groet[/b] :roll: :arrow:

Gast

Re: Girotel opzeggen en Mijn Postbank.nl nemen en € 22 besparen

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 20 Feb 2004 19:30 door brandaris


--------------------------------------------------------------------------------

Wat wij met ze alle moeten doen is het volgende:

Als -- GRATIS--mijn postbank-- kosten gaat berekenen DAN MASSAAL opzeggen en over stappen naar andere bank. Zo simpel is het

groet[/b]
En die rekenen overal kosten voor.Omdat allemaal op te gaan noemen is te veel omdat dat per bank verschillend is.
Het goedkoopste blijft nog steeds om niet alles online te gaan doen.
Met enveloppen ,oewel er ook banken zijn die een max aan te gebruikte enveloppen hebben per jaar.

akzww
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 feb 2004 19:21

Re: Girotel opzeggen en Mijn Postbank.nl nemen en € 22 besparen

Ongelezen bericht door akzww »

Ook aangevraagd, code's binnen gekregen en gaan met die banaan....
Not dus.

Inloggen lukt niet, username en password worden geweigerd (nee geen typefouten) Gebeld met hdesk, alle instellingen doorgelopen die al goed stonden a 0,10 cent p/m.

Nog een keer proberen..... weer niets.

Java VM er op geknald en weer opnieuw.Weer niets,
Weer gebeld, nu krijg ik te horen dat er nog veel problemen zijn met het hele systeem en het eigenlijk niet werkt.Fijn is dat!

Postbank: Eerst testen en pilot draaien, dan pas iets aanbieden!!!!!! :(

Sombong

Re: Girotel opzeggen en Mijn Postbank.nl nemen en € 22 besparen

Ongelezen bericht door Sombong »

Ik heb van de week ook alles binnen gekregen maar nog geen mogelijkheid gehad om me aan te melden. Nu ik dit zo lees, wacht ik nog wel even dan. Ik lees, of hoor het tegen die tijd wel en ga dan een poging wagen.

noravanraaphorst
Berichten: 149
Lid geworden op: 04 nov 2003 19:18

Re: Girotel opzeggen en Mijn Postbank.nl nemen en € 22 besparen

Ongelezen bericht door noravanraaphorst »

Heb girotel. Dit is tot nu toe het beste bevallen. Kan 4 weken terug zien, wat betaald is met ook de betalingskenmerken enz. Dit is nogal eens nodig om aan te tonen dat er daadwerkelijk betaald is. En deze gegeven komen niet meer terug op je afschrift.

Mijn postbank.nl heeft deze betalingskenmerken ook weggelaten. Dus dit is een achteruitgang. Heb hierover een vraag gesteld maar de Postbank heeft na een week nog niet geantwoord. :x

Inter

Re: Girotel opzeggen en Mijn Postbank.nl nemen en € 22 besparen

Ongelezen bericht door Inter »

Het gaat weer goed zo te zien .
Dat is de kracht van de Postbank.Is ook de reden waarom ik nooit de eerste dag met zoiets begint.En denkt nu echt iedereen alles ineens gratis is .Je moet dadelijk gewoon voor alle diensten steeds meer gaan betalen als ze hier mee weer genoeg klanten hebben.
Zo is het met Giropassen toen ook gegaan .
Daarmee zal de Postbank heus niet de enigste blijven als je naar het verleden van andere bedrijven kijkt.

Jolanda K

Re: Girotel opzeggen en Mijn Postbank.nl nemen en € 22 besparen

Ongelezen bericht door Jolanda K »

Nee, de Postbank is zeker niet de enige die klanten laat betalen voor diensten die eerst gratis waren. Maar de Postbank is meestal wel één van de laatsten die dat doet en ook één van de goedkoopste.
Maar dat vergeet men vaak voor het gemak.
Natuurlijk valt er heus wel wat aan te merken op de Postbank.
Maar het is nog steeds de meest laagdrempelige bank, voor de gewone Nederlander, en zeker niet één van de duurste.
Helaas doet dit hen ook weleens de das om. De deftige Banken zijn veel selectiever in het selecteren van hun klanten. Hierdoor krijgt de Postbank veel meer probleemklanten, en dat kost meer geld dan dat het opleverd.

pctje

Re: Girotel opzeggen en Mijn Postbank.nl nemen en € 22 besparen

Ongelezen bericht door pctje »

Ik snap het niet, ik zou me gister aanmelden voor mijnpostbank.nl

en wat krijg ik ineens in beeld? Ik moet 9 euro betalen om geld over te kunnen maken....

>>Erg vreemd, nu probeer ik het weer, en krijg ik opeens geen melding meer dat ik er 9 euro voor moet betalen...

Volgens mij een klein/groot foutje van de postbank.

silfer
Berichten: 30
Lid geworden op: 20 feb 2004 17:20

Re: Girotel opzeggen en Mijn Postbank.nl nemen en € 22 besparen

Ongelezen bericht door silfer »

Ik heb mezelf ook aangemeld.
Bij de 1e keer kreeg ik gelijk een melding dat ik mezelf al heb aangemeld...

Vreemd, kan ik mezelf niets van herrineren....


Silfer

Gesloten