LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goudse Aktief Sparen

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Stoppertje

Goudse Aktief Sparen

Ongelezen bericht door Stoppertje »

Na alle commotie rondom het beleggingsfonds van Aegon heb ik mijn eigen polis van de Goudse (v.h. Tiel Utrecht) eens aandachtig gelezen en tot mijn grote verbazing betaal ook ik per maand een aanzienlijk bedrag aan een overlijdensrisicopremie. Heeft iemand enig idee hoe ik dit nu het beste aan kan kaarten bij de Goudse en/of zijn er mensen die dit al geprobeert hebben?

gast123456

Re: Goudse Aktief Sparen

Ongelezen bericht door gast123456 »

DIT HAD JE TOEN MOETEN LEZEN !!! Niet achteraf aan komen zeuren over voorwaarden die je toen had moet lezen!!

PANNEKOEK

Gast

Re: Goudse Aktief Sparen

Ongelezen bericht door Gast »

Maar zijn deze kosten exact bekend? Dan hadden deze bekend kunnen zijn door het vooral lezen van de papieren.

Bij Koersplan en het huidige Rendementplan van Spaarbeleg (Zie ook topic ABC Spaarplan van Amev) staat nergens wat de kosten PRECIES zijn. Er is 1 aanwijzing in de Financiele Bijsluiter dat er behoorlijk wat aan de strijkstok blijft hangen. Als het beleggingsfonds een pessimistisch rendement van 4 % zou halen, dan is het rendement op de polis slechts 1.97 %. Er gaat dus behoorlijk wat vanaf. Maar dit vind je alleen als de de bijsluiter grondig leest.

Gesloten