| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Green card VISA
-
jan de kort
Green card VISA
Onlangslas ik in de krant een advertentie voor een credit card die een bijdrage levert aan het milieu en die ik samen met een partnerkaart voor 75 euro voor de rest van mijn bestaan op deze aardkloot kan gebruiken. Hoera ik heb er nog geen maar deze win-win situatie lijkt mij wat. Op de site aangevraagd, volgende morgen gebeld, veel vragen en onder voorbehoud BKR worden de inte vullen formulieren door een koerier opgehaald. Twee dagen later post dat ik helaas niet in aanmerking kom. reden: verstrekte persoonlijke gegevens of BKR. Met mijn persoonlijke gegevens is dachtik niets mis en het BKR kent mij niet (ik het BKR ook niet) Opheldering gevraagd omdat alle criteria op de website staaan en ik daar aan voldoe. Wederom hetzelfde domme antwoord zonder de reden waarom ik afgewezen ben. Afgezien van alle ellende die een aantal mensen door credit cards over zich afroepen krijg ik inderdaad de indruk dat hier sprake is een een gecamoufleerde geldwolf in milieuschaapskleren.
-
boos_versatel_klantje
Re: Green card VISA
beste jan wees blij dat je ben afgewezen, weet je wel wat je aan rentes betaald over het bedrag wat je van je credit card haalt? honderden euro's!! hou het maar gewoon op de ouderwetse manier: pinnen en chippen veel beter en goedkoper.! groetjes en prettige dagen! René
Re: Green card VISA
Wellicht heb je elders al een creditcard. In dat geval kent het BKR je wel.het BKR kent mij niet (ik het BKR ook niet) Opheldering gevraagd omdat alle criteria op de website staaan en ik daar aan voldoe.