LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] heeft iemand ervaring met Caribbean Comfort/All Invest Plan?

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
lucas1

heeft iemand ervaring met Caribbean Comfort/All Invest Plan?

Ongelezen bericht door lucas1 »

Heeft iemand ervaringen met het bedrijf Caribbean Comfort? Dit bedrijf biedt particulieren en bedrijven de mogelijkheid te investeren in nog te bouwen appartementen in de Dominicaanse republiek. Je kunt dan inschrijven op nog te bouwen appartementen en een aankoopsom storten. Indien het aantal inschrijvingen niet wordt gehaald, krijg je de aankoopsom terug.

Groet,

Lucas

Gast

Re: heeft iemand ervaring met Caribbean Comfort/All Invest Plan?

Ongelezen bericht door Gast »

Je mag het ook op mijn rekening storten. Ben je het óók kwijt ;)

Gast

Ja, of op mijn rekening, mag ook. Je kan het ook aan de Novib geven in plaats van die criminelen.

lucas1

Ongelezen bericht door lucas1 »

Hey gast,

Ja dat begrijp ik, ik wil echter weten of Caribbean Comfort een solide investering is. Uit jouw opmerking ("criminelen") begrijp ik dat het om een onbetrouwbare belegging gaat?

groet,

Lucas1

Gast

Of het criminelen zijn: dat denk ik niet. Een soortgelijke zaak is al eens in Kassa aan de orde geweest. De conclusie was vooral dat er heel positiek gerekend werd in de folders. Of het rendement echt zo hoog uitkomt? Je bouwt een hotel in de Dominicaanse republiek, maar niemand die echt kan zeggen of er wel gasten komen. Zo niet, dan dendert het rendement heel snel in elkaar.

Dutchie1

Ongelezen bericht door Dutchie1 »

Ga maar eens na hoe het project Playa Laguna (Costa Rica) loopt. Ben je gelijk genezen!

Gast

[quoteAMSTERDAM - Nederlandse consumenten zijn jaarlijks tenminste een miljard euro kwijt aan illegale beleggingsfondsen. De toezichthouder Autoriteit Financiële Markten (AFM) schat het aantal slachtoffers op zeker tienduizend.

Illegale beleggingsfonden beschikken niet over de vereiste vergunningen, zijn niet bij AFM geregistreerd en houden zich niet aan de regels die de klant moeten beschermen. Zo bellen ze mensen thuis ongevraagd op -wat verboden is in deze branche- en schermen ze met onwaarschijnlijke rendementen. De fondsen bieden van alles aan, van aandelen tot termijncontracten en van teakhout tot vastgoed.

AFM maakt zich zorgen over het brutale optreden van deze fondsen.
][/quote]

Dit bericht stond vandaag in het blad Trouw

http://www.trouw.nl/nieuwsenachtergrond ... 29671.html

Gesloten