LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het veranderen van mijn adres gegevevens door solveon

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
jan.zeelen

Het veranderen van mijn adres gegevevens door solveon

Ongelezen bericht door jan.zeelen »

Ik ben er tot mijn versteltenis achter gekomen dat ik na 16 jaar wonen op hetzelfde adres te wonen dat mijn adres gegevens zijn veranderd zijn door een medewerken van solveon.
Die man is al vanaf 2006 aan het rommelen met mijn hypotheek.
Hij heeft al 3 keer geprobeert om mijn huis in de openbare verkoop te krijgen.
Daarnaast heeft mij op bijna 50.000 euro kosten proberen te jagen, waardoor mijn huis in de openbare verkoop moest.
Dan wordt door te dreigen met een rechtbank zitting wordt er ingegrepen door het klachten management. en wordt mijn tweede hypotheek kwijt gescholde.
Maar bij de afrekening van mijn tweede hypotheek worden er door solveon en het klachten management afspraken gemaakt en wat denk wat die man doet hij brengt de kosten daarvan in drie bedragen bij mij in rekekening als zijnde diverse kosten ten waarde van in totaal ruim 35.000 euro plus ruim 17.000 euro.
En dat mocht het klachtenmanagement niet weten en ik moest de post daarover maar vernietigen. En als je nu iemand wil spreken bij de bank inhoudelijk over mijn dossier dan wordt je terug verwezen naar solveon en neem je dan contact op met solveon en dadn is de persoon in kwestie niet aanspreekbaar of aanwezig. Laat staan dat hij reageert op e-mails en brieven van een advocaat.Tot slot van alles wordt mijn adres gegevens door de persoon in kwestie. Hoe weet ik nou of alle betalingen die ik gedaan heb op mijn hypotheek op het juiste adres vewerkt worden? Moet ik dan nog vertwouwen hebben in de bank?

Chocomelk

Re: Het veranderen van mijn adres gegevevens door solveon

Ongelezen bericht door Chocomelk »

jan.zeelen schreef:Ik ben er tot mijn versteltenis achter gekomen dat ik na 16 jaar wonen op hetzelfde adres te wonen dat mijn adres gegevens zijn veranderd zijn door een medewerken van solveon.
Die man is al vanaf 2006 aan het rommelen met mijn hypotheek.
Hij heeft al 3 keer geprobeert om mijn huis in de openbare verkoop te krijgen.
Daarnaast heeft mij op bijna 50.000 euro kosten proberen te jagen, waardoor mijn huis in de openbare verkoop moest.
Dan wordt door te dreigen met een rechtbank zitting wordt er ingegrepen door het klachten management. en wordt mijn tweede hypotheek kwijt gescholde.
Maar bij de afrekening van mijn tweede hypotheek worden er door solveon en het klachten management afspraken gemaakt en wat denk wat die man doet hij brengt de kosten daarvan in drie bedragen bij mij in rekekening als zijnde diverse kosten ten waarde van in totaal ruim 35.000 euro plus ruim 17.000 euro.
En dat mocht het klachtenmanagement niet weten en ik moest de post daarover maar vernietigen. En als je nu iemand wil spreken bij de bank inhoudelijk over mijn dossier dan wordt je terug verwezen naar solveon en neem je dan contact op met solveon en dadn is de persoon in kwestie niet aanspreekbaar of aanwezig. Laat staan dat hij reageert op e-mails en brieven van een advocaat.Tot slot van alles wordt mijn adres gegevens door de persoon in kwestie. Hoe weet ik nou of alle betalingen die ik gedaan heb op mijn hypotheek op het juiste adres vewerkt worden? Moet ik dan nog vertwouwen hebben in de bank?

Als je bij Solveon terecht komt dan heb je een achterstand in je hypotheek.

3x geprobeert je huis in openbare verkoop te doen en nu staat het in de openbare verkoop ?

Beetje vaag geschreven, sorry.

Gesloten