LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hypotheken
hypotheken
Zijn er al meer klachten over Dema Nederland? Die komen hun afspraken niet na ook al worden ze schriftelijk bevestigd. Bel je op hebben ze een smoes, wij hebben uw zoon aan de lijn gehad, die we helemaal niet hebben, u was er niet, om de afspraak af te zeggen. Werd me beloofd die persoon op te sporen en binnen een half uur terug te bellen. U raad het al, nog nooit hebben ze terug gebeld.
-
Re: hypotheken
Verbazingwekkend! Ik ga er even vanuit dat u bent benaderd door hun Call Centre en u duidelijke "koop" signalen afgeeft. En ze bellen u NIET terug? Zeer vreemd. Zullen ze het wel heeeeeel druk hebben.
Inhoudelijk spreekt mij deze onderneming niet zo aan als het om de eerste indruk gaat van hun website. Ze zoeken door heel Nederland "adviseurs" zonder specifieke functie en kwaliteits eisen. (in eerste aanleg althans). Ook is hun lokkertje qua rente helemaal niet zo laag. Argenta heeft al 3,6% met NHG voor 6 jaar vast (dacht ik) en zonder NHG 3,9%. (dacht ik) In ieder geval voldoende lager dan bij hun.
3 keer vreemd = wegwezen
Inhoudelijk spreekt mij deze onderneming niet zo aan als het om de eerste indruk gaat van hun website. Ze zoeken door heel Nederland "adviseurs" zonder specifieke functie en kwaliteits eisen. (in eerste aanleg althans). Ook is hun lokkertje qua rente helemaal niet zo laag. Argenta heeft al 3,6% met NHG voor 6 jaar vast (dacht ik) en zonder NHG 3,9%. (dacht ik) In ieder geval voldoende lager dan bij hun.
3 keer vreemd = wegwezen