| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ICBC bank (nieuwe speler op de markt?)
-
gezondheid
ICBC bank (nieuwe speler op de markt?)
De Multi Valuta Rekening, je kunt hiermee gratis internet bankieren. Op bankenoverzicht.nl staat vermeld met gratis pinpas alleen die kun je in Nederland (nog) niet gebruiken. Wanneer je wilt internet bankieren dan dien je wel langs het kantoor te komen en kan helaas niet op afstand geactiveerd worden. Wellicht in later stadium goeie concurrent van andere banken? Internetbankieren is gratis via deze bank. Wanneer je niet langs het kantoor kunt komen dan kun je via formulieren overschrijvingen maken en krijg je bankafschriften opgestuurd. Zijn er al mensen die zo'n rekening bij deze bank hebben lopen?
Re: ICBC bank (nieuwe speler op de markt?)
Ik zou gewoon een rekening aanvragen bij die club. Kunnen we later weer eens lachen over van alles wat fout gaat.
-
gezondheid
Dat was ook het geval bij de DSB bank. Daarvan moest ik hun de "wet voor lezen". Waarop dan reactie kwam dat het niet in hun voorwaarden doet staan. Gelukkig staat de wet er boven!
Hoe kom je daar bij? Wij hadden een DSB betaalrekening met passen en internetbankieren, welke gewoon werkten, zonder eerst even naar Wognum te moeten gaan.gezondheid schreef:Dat was ook het geval bij de DSB bank. Daarvan moest ik hun de "wet voor lezen". Waarop dan reactie kwam dat het niet in hun voorwaarden doet staan. Gelukkig staat de wet er boven!
-
gezondheid
Zij kenden het begrip MOI niet. Melding Onterechte Incasso. Dit wilden zij ook niet uitvoeren. Pas na het opsturen van de fax hoe het wettelijk geregeld was bij de DSB werd ik in mijn gelijk gesteld. Uiteindelijk heeft deze bank nooit bankvergunning mogen krijgen zo bleek achteraf. Ik ga er vanuit dat de nieuwe bank haar best doet en klantvriendelijk is. Zij hebben een gratis nummer voor mensen die Niet Nederlands spreken. De mensen die Nederlands spreken bellen met een lokaal nummer in Amsterdam!
Laatst gewijzigd door gezondheid op 16 feb 2014 17:18, 1 keer totaal gewijzigd.