LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] inferieure kwaliteit bankpasjes

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
BarryManilow

inferieure kwaliteit bankpasjes

Ongelezen bericht door BarryManilow »

Ik ben boos op de Postbank

Want ook ik moet 7,50 betalen omdat de pinpas niet meer werkt.
Dat het komt omdat de pasjes van inferieure kwaliteit zijn gemaakt, intresseerd ze geen moer.
Ik heb zelfs een pasje nodig om op het postkantoor contant geld op te halen.
Dus ik ben wel verplicht om die ***** 7,50 te betalen.
Wat een stel oplichters zjn die banken toch.

IK ZOU ZEGGEN RADAR , DOE ER EENS IETS AAN , ZET HET ONDERWERP EENS IN JULLIE UITZENDING, HET GAAT OM HEEEEEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL MENSEN IN NEDERLAND DIE DIT PROBLEEM HEBBEN.
:twisted: :twisted: :twisted: :evil: :evil: :twisted: :twisted:

Gast

Re: inferieure kwaliteit bankpasjes

Ongelezen bericht door Gast »

Ja lekkere bank :twisted:

anne

gast123456

Ongelezen bericht door gast123456 »

ga er gewoon wat beter mee om.
Ik heb nooit problemen met mijn pas.
Daarnaast maakt 1 bedrijf in Nederland de passen dus maakt het geen moer uit of het nu een PB of Rabo pas is.
Gewoon wat beter met je spullen omgaan!!!!!

Gast

Rabo vervangt ze wel gratis en met al die electromagnetische bronnen in de buurt tegenwoordig mag dat ook wel.
Moeten onderhand maar eens af van die gevoelige magneet strips!!!!

Nata

Ongelezen bericht door Nata »

Onlangs was de chip op mijn ABN 'wereld'-pas kapot. Pinnen ging dus nog wel, maar ik was al mijn geld op de chip kwijt (ongeveer EUR50), en het was niet meer mogelijk om via internet in te loggen op mijn rekening. Leuk is dat, zo'n verplichte chip op je kaart. Ik wist niet dat die chip is gelinkt met je e-identifier. PB is met hun papieren TIN toch beter. Een nieuwe pas gekregen zonder extra kosten, maar voel me toch bedrogen. Je hebt geen enkele garanties.

Gast

beste nata. De ABN kan bij interpay navraag doen wat het actuele saldo was van je chipknip op het moment dat deze defect is geraakt. dit neemt ongeveer een 8 weken in beslag. aangezien dit voor de bank veel tijd kost bieden ze het niet actief aan maar het kan wel dus ga hierachteraan! Wat betreft de pinpassen . Deze worden in nederland niet centraal aangemaakt. elke bank doet dit voor zichzelf. Rabo doet dit in de bunker in best. productie van overschrijvingsformulieren en acceptgiro's en de verwerking hiervan gebeurt wel centraal.

Banken zijn bezig met het vervangen van de magneetstrip /hantekening door een chip aangezien deze minder gevoelig is. maar aangezien er heel veel passen zullen moeten worden vervangen gaat dit een aantal jaar duren. men is sinds april 2005 begonnen om deze op creditcards te gebruiken. het probleem is dat de verschillende bedrijven hun pinapparatuur hierop aanmoeten passen. aangezien zij deze apparatuur eerst moeten afschrijven voordat deze tot aanschaf van nieuwe overgaan. dit zal ook een aantal jaar in beslag nemen. maar er wordt aangewerkt.

Gesloten