LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ING bankieren app gehackt, €35.000 weg
Re: ING bankieren app gehackt, €35.000 weg
Ik heb de afgelopen jaren heel wat uitgaven gedaan en inkomsten gehad die buiten mijn normale patroon vielen. De bank heeft daarover nog nooit contact opgenomen, of mijn rekening geblokkeerd. Dus ook geen “begrip” nodig.
Erthanax
en moederslink
vinden dit leuk
-
Ik vind het een moeilijk te snappen verhaal en TS heeft ook verder nog niet gereageerd.
Ik bestel wel eens iets bij Amazon, soms in Nederland maar vaak ook in Duitsland als het daar goedkoper is. Eigenlijk nooit bij Amazon in Engeland, ook al omdat daar andere stekkers aan de apparaten zitten.
ICS vond het dermate vreemd dat ik daar opeens wel iets bestelde dat ze even contact opnamen. Ik moest via de app de transactie goedkeuren, verder geen probleem. Het ging niet om een groot bedrag, ongeveer 100 euro.
Ik ook niet, maar een kennis van mij wel. En zie het antwoord van Grun. Ik ben wel eens gebeld direct na het pinnen bij de automaat dat mijn pas geblokkeerd was wegens skimmen. Ergens hebben zij software met een melding bij elk vreemd incident ofzo.
-
Ik denk dat iedereen wel zulke situaties heeft. Als je aan het verbouwen of verhuizen bent heb je opeens een heel ander uitgavenpatroon. Zal wat zijn als de bank zich daarmee gaat bemoeien.....