Op 3 juli 's middags een Philips airfryer met bakvorm besteld in de rentepuntenwinkel, voor 19.00 uur besteld de volgende dag in huis. Ik ontving netjes een email van zowel ING als PostNL dat de bestelling was ontvangen en dat ze er mee aan de slag gingen, dinsdagmiddag tussen 15.30 en 18.30 zou het pakket worden geleverd.
Dinsdagmiddag stond er: woensdagmiddag tussen 15.30 en 18.30 levering. Tot nu toe geen pakket ontvangen. Afgelopen woensdagmiddag (8 juli) contact gehad met de klantenservice waar het pakket blijft, medewerker vond het vreemd dat het nog niet geleverd was, maar hij zou het uitzetten richting backoffice en ik zou gebeld worden.
Donderdag eind van de middag zelf maar weer contact opgenomen (ik ontving 's ochtends een standaard email dat als het pakket binnen 5 werkdagen na bestelling niet geleverd is ik contact moest opnemen met klantenservice...) en ja hoor, hetzelfde antwoord, heel vervelend voor u mevrouw, snap ook niet hoe dit kan maar ik ga er spoed achter zetten en met hoofdletters vermelden dat u de volgende dag gebeld moet worden door backoffice.
Vrijdagmiddag tegen 16.00 uur nog maar weer zelf gebeld en toen kreeg ik te horen dat hij mij niet kon doorverbinden met backoffice en op mijn verzoek om dan zijn leidinggevende te geven werd mij medegedeeld dat er geen leidinggevende aanwezig was. Gevraagd om de bestelling te annuleren en mijn geld terug te storten maar dit kon hij niet, ook een nieuwe bestelling plaatsen kon niet want dan zou ING misschien 189 euro schade hebben want stel je voor dat het pakket toch ergens nog boven water komt en opgestuurd zou worden...
Zaterdagmiddag met PostNL, track en trace, gebeld en deze dame kon mij vertellen dat het pakket nooit is aangeleverd bij PostNL. ING heeft alleen een barcode aangemeld.
Wij zijn al tig jaren klant bij ING maar dit heb ik nog nooit meegemaakt, zijn er ook klaar mee. Wat een verschrikkelijk slechte service van deze bank. Maar tot nu toe zijn wij wel het geld kwijt( want dit kan ING wel direct op het moment dat je een bestelling plaatst) en geen airfryer......
En via de chat van ING komen we ook niet verder... Iemand die ons kan helpen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ING-rentepuntenwinkelbestelling niet ontvangen en ze geven niet thuis
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 13 jul 2020 11:03
-
- Berichten: 5056
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52
Re: ING-rentepuntenwinkelbestelling niet ontvangen en ze geven niet thuis
En waarom dit niet gewoon opvolgen en vandaag bellen? Immers zijn vandaag de 5 werkdagen na 3 juli pas om.miertjuhhH schreef: ↑13 jul 2020 12:58Ik ontving 's ochtends een standaard email dat als het pakket binnen 5 werkdagen na bestelling niet geleverd is ik contact moest opnemen met klantenservice...
hebra98
vindt dit leuk
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 13 jul 2020 11:03
Re: ING-rentepuntenwinkelbestelling niet ontvangen en ze geven niet thuis
Dit pakket had de dag erop, zaterdag 4 juli al geleverd moeten worden, ( voor 19.00uur besteld de volgende dag in huis) dit is de reden waarom ik op woensdag contact heb opgenomen, dit had ook moeten gebeuren volgens klantenservice.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 13 jul 2020 11:03
Re: ING-rentepuntenwinkelbestelling niet ontvangen en ze geven niet thuis
Nee dat is mij niet ontgaan....maar inmiddels zijn we 12 dagen onderweg en is het pakket niet te traceren. En dit ligt niet aan Postnl trouwens
Re: ING-rentepuntenwinkelbestelling niet ontvangen en ze geven niet thuis
Het goede nieuws is dat de ING een grote partij is die niet zomaar omvalt. Mijn advies voor klachten na de koop is: niet bellen maar schrijven. U kunt bij de ConsuWijzer een voorbeeldbrief vinden. U heeft natuurlijk gewoon recht op het product.
Binnen vijf werkdagen komt uit dat u op 11 juni een ingebrekestelling kan versturen.
Het direct afschrijven is overigens onrechtmatig als er niet een optie wordt geboden waarbij tenminste de helft achteraf gebeurt.
Binnen vijf werkdagen komt uit dat u op 11 juni een ingebrekestelling kan versturen.
Het direct afschrijven is overigens onrechtmatig als er niet een optie wordt geboden waarbij tenminste de helft achteraf gebeurt.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 13 jul 2020 11:03
Re: ING-rentepuntenwinkelbestelling niet ontvangen en ze geven niet thuis
Oké, ik heb zojuist een email van ING ontvangen dat ze het intern aan het uitzoeken zijn, ik wacht dus nog even af wat dit onderzoek gaat opleveren. Hopenlijk komt het boven water.
Re: ING-rentepuntenwinkelbestelling niet ontvangen en ze geven niet thuis
Op 3 juli een Philips LatteGo machine ontvangen. Keurig via PostNL. Helaas heeft de machine het maar twee dagen gedaan. Op maandag gebeld dat de machine stuk is. Retour nummer gekregen, maar moest even wachten op klantenservice. Die zouden aangeven wat er precies moest gebeuren. 3 Dagen gewacht niets. Zelf gebeld. Ja toch maar opsturen. Via PostNL retour. Bevestiging van aflevering ontvangen. Week erna weer gebeld omdat ik geen antwoord kreeg. De dame aan de telefoon zou een klacht indienen. 2 dagen gewacht. NIETS. Op 16/7 een mail gekregen dat de koffie machine niet was ontvangen. Direct reply met bevestiging PostNL. Nu 20/7 NIETS!!!! Ondertussen blijven bellen en mailen.
Ben nu meer dan 40 jaar klant (vanaf Postbank) en ze doen alsof je niet bestaat.
Ben nu meer dan 40 jaar klant (vanaf Postbank) en ze doen alsof je niet bestaat.