| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ing vraagt 30 euro voor storting giro 555
-
k.kortekaas
ing vraagt 30 euro voor storting giro 555
Bij ons in het dorp is er een inzameling gehouden voor Haiti.
Er is 3000 eur opgehaald, een mooi bedrag, maar toen dit op giro 555 werd gezet wilde de ING bank hier 30 euro voor hebben aan transactie kosten.
Bij de postbank kon het het gelukkig gratis!
Toch jammer dat zelfs hierop de ING wil verdienen.
k.kortekaas
Er is 3000 eur opgehaald, een mooi bedrag, maar toen dit op giro 555 werd gezet wilde de ING bank hier 30 euro voor hebben aan transactie kosten.
k.kortekaas
Re: ing vraagt 30 euro voor storting giro 555
k.kortekaas schreef:Bij ons in het dorp is er een inzameling gehouden voor Haiti.
Er is 3000 eur opgehaald, een mooi bedrag, maar toen dit op giro 555 werd gezet wilde de ING bank hier 30 euro voor hebben aan transactie kosten.![]()
k.kortekaas
Walgelijk !
Niet zo negatief, die 30 euro is voor de arme bankjes die ook ingestort zijn, zij hebben ook onze hulp nodig.Bij ons in het dorp is er een inzameling gehouden voor Haiti.
k.kortekaas
-
Deurwaarder Mark
De laatste keer dat ik checkte, bestond de Postbank niet meer.
Tsja, niet netjes, waarschijnlijk gewoon iemand die geen enkele beslissingsbevoegdheid heeft en denkt "regels zijn regels, als ik er vanaf wijk heb ik een probleem".
Tsja, niet netjes, waarschijnlijk gewoon iemand die geen enkele beslissingsbevoegdheid heeft en denkt "regels zijn regels, als ik er vanaf wijk heb ik een probleem".
Dat is wel raar. Volgens mij zijn er voor de kosten van storting vaak uitzonderingen voor de rekening van kleine kinderen (kunnen ze hun spaarpotje legen) en voor goede doelen. Maar blijkbaar is dat bij ING niet het geval?
Was het allemaal muntgeld? Moest dit nog gesorteerd en geteld worden? Dit is arbeidsintensief. Daar rekenen ze kosten voor. Of dat terecht is of niet is een 2e discussie.
Moest dit nog gesorteerd en geteld worden? Dit is arbeidsintensief
gelukkig zijn die machines gratis...
Zouden ze ook over electronische schapen dromen...........elmo43 schreef: Nou wat arbeidsintensief zeg, daar hebben ze machines voor die het tellen, alleen de telmachine hoeft te zweten niet de medewerker van de bank.
-
k.kortekaas
Het was alleen briefgeld geteld en in een sealbag op volgorde.
binnen 1 minuut nagerekend.
toch lekker verdienen 30 euro per minuut!
binnen 1 minuut nagerekend.
toch lekker verdienen 30 euro per minuut!
-
stofzuigertje
Geld storten als niet klant kost bij vrijwel alle banken veel geld.
Door het eerst op Uw eigen rekening te zetten (meestal gratis) en dan overboeken op Giro 555 zou dus beter zijn geweest.
Door het eerst op Uw eigen rekening te zetten (meestal gratis) en dan overboeken op Giro 555 zou dus beter zijn geweest.
Als je bij de ING gebruik maakt van de stortingsmachine is het volgens mij gratis. Hoe simpel kan het zijn.Door het eerst op Uw eigen rekening te zetten (meestal gratis) en dan overboeken op Giro 555 zou dus beter zijn geweest.
-
k.kortekaas
zo'n bedrag storten is niet gratis, ook niet bij machine storten,maar de postbank was wel gratis dus geen probleem hoor.
Maar het gaat mij om het idee.
Ik begrijp heus wel dat ze niet alles voor niks kunnen doen, maar zou 5 euro misschien meer op z'n plaats vinden.
Maar het gaat mij om het idee.
Ik begrijp heus wel dat ze niet alles voor niks kunnen doen, maar zou 5 euro misschien meer op z'n plaats vinden.
ben ik toch benieuwd in welk dorp nog een postbank en ingbank zit, volgens mij zijn die nu toch al ruim een jaar hetzelfde?