| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ingehuurde"(on)deskundigen"
-
Toon Stiphout
ingehuurde"(on)deskundigen"
Naar aanleiding van de zaak RabolSchretlenlStiphout schreef een deskundige het navolgende.
Elke bankmedewerker, die optiezaken behandelt, weet en behoort te weten dat er marginverplichtingen zijn en behoort voor het uitvoeren van een optie-transactie de margin te controleren. Is de margin onvoldoende en kan de cliënt de margin niet aanvullen, dan mag de desbetreffende actie niet worden uitgevoerd voor het gedeelte, dat de mar-gin overschrijd.
Een cliënt behoort te weten over de marginverplichtingen en daar ligt dus een taak voor de bankmedewerker. Rabo heeft veel vaker grote steken laten vallen,o.a.in zaken van beleggingsstudieclubs,ze hebben die zaken bij de rechter verloren.
Voorzover ik uit uw tekst kan opmaken,en gezien mijn kennis van deze materie zit Rabo goed fout, dus doorvechten is de enige remedie.
P.s.Op enig moment was er een marginplicht van F.1.214.000= en f.1.234.000= debet (ongedekt)op de betaalrekening, welke in deze periode voor de belegger onvermeld bleven.
Elke bankmedewerker, die optiezaken behandelt, weet en behoort te weten dat er marginverplichtingen zijn en behoort voor het uitvoeren van een optie-transactie de margin te controleren. Is de margin onvoldoende en kan de cliënt de margin niet aanvullen, dan mag de desbetreffende actie niet worden uitgevoerd voor het gedeelte, dat de mar-gin overschrijd.
Een cliënt behoort te weten over de marginverplichtingen en daar ligt dus een taak voor de bankmedewerker. Rabo heeft veel vaker grote steken laten vallen,o.a.in zaken van beleggingsstudieclubs,ze hebben die zaken bij de rechter verloren.
Voorzover ik uit uw tekst kan opmaken,en gezien mijn kennis van deze materie zit Rabo goed fout, dus doorvechten is de enige remedie.
P.s.Op enig moment was er een marginplicht van F.1.214.000= en f.1.234.000= debet (ongedekt)op de betaalrekening, welke in deze periode voor de belegger onvermeld bleven.
Re: ingehuurde"(on)deskundigen"
Wat zou dit forum toch zijn zonder onze dorpsgek .... geeft wel wat sjeu aan het geheel.
Ik dacht al: waar is ie gebleven?
haaaaaaaaaaai Toon!
Hoe gaat het met je? nog niet zo goed he als ik dit zo lees. Volgens mij heb je mn vorige raad over de luitjes in Venray niet goed gelezen
He jonge toch, vervelend he als het niet zo gaat als jij wilt.....Heb je al eens professionele hulp ingeroepen? Vast wel, zo'n verstandige vent als jij! Die trapt niet in flauwe praatjes maar weet wat ie wil en gaat recht naar de beste psychiater in het land. Al eens het Pieter Baan geprobeerd?
succes lieve Toon en tot de volgende keer!
He jonge toch, vervelend he als het niet zo gaat als jij wilt.....Heb je al eens professionele hulp ingeroepen? Vast wel, zo'n verstandige vent als jij! Die trapt niet in flauwe praatjes maar weet wat ie wil en gaat recht naar de beste psychiater in het land. Al eens het Pieter Baan geprobeerd?
succes lieve Toon en tot de volgende keer!
Ach ze zijn je nog steeds niet komen opbergen Toon? Je moet toch eens ernstig overwegen mee te gaan met de mannen met witte jassen, dat is veel beter voor jou en ons.
-
Toon Stiphout
ff reageren op de vele reacties.
Zie o.a. postings: 06-02-06,17-03-06,15-05-06,07-06-06,en de daar op geplaatste reactie's.
1)Door vriendschap wordt vreugde verdubbeld en verdriet gedeeld.
2)Er zijn mensen die denken dat ze denken,maar dat denken ze maar.
Wie de schoen past trekke hem aan.!!
Zie o.a. postings: 06-02-06,17-03-06,15-05-06,07-06-06,en de daar op geplaatste reactie's.
Toon ga toch lekker in het zonnetje zitten. Is voor jouw grijze cellen misschien wat beter.
Ik kan me niet voorstellen Toon dat deze opmerkingen van jouw afkomstig zijn, want iemand die zo lang zeurt kan geen vrienden hebben.Toon Stiphout
En wat dat denken betreft........... dat is de structurele fout die jij maakt.
Jij denkt dat wij nog steeds op die onzin zitten wachten.
NEE HOOR TOON WIJ WILLEN JOUW KLAAGZANGEN NIET MEER
-
pilsje2006
waar gaat dit allemaal over ???????
-
seagoing racer2
Beste pilsje,
Dit is therapie. Het betreft een long-stay afdeling met 1 behandeling per maand.
Therapie loopt al bijna 20 jaar zonder uitzicht op genezing
Dit is therapie. Het betreft een long-stay afdeling met 1 behandeling per maand.
Therapie loopt al bijna 20 jaar zonder uitzicht op genezing
-
pilsje2006
Kunnen ze er beter mee stoppen lijkt me