| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ingwebcareteam
-
MAXIEM
ingwebcareteam
ingwebcareteam
Even een ander vraagje:
Als ik als klant van de ING van die rentepuntentroep af wil (bij mij loopt het inmiddels in de tonnen), dan kan ik dat alleen maar telefonisch doorgeven. Waarom moet ik kosten maken, terwijl jullie die onzin hebben uitgedacht.
Maxiem.
Even een ander vraagje:
Als ik als klant van de ING van die rentepuntentroep af wil (bij mij loopt het inmiddels in de tonnen), dan kan ik dat alleen maar telefonisch doorgeven. Waarom moet ik kosten maken, terwijl jullie die onzin hebben uitgedacht.
Maxiem.
Re: ingwebcareteam
Het staat u vrij naar een andere bank te gaan.
Het staat u vrij die rentepunten te negeren en er totaal niets mee te doen.
Het staat u vrij die rentepunten te negeren en er totaal niets mee te doen.
-
MAXIEM
Emmy75
Ik denk dat je even langs de portee van mijn vraag fietst.
Met collegiale groet, Maxiem.
Ik denk dat je even langs de portee van mijn vraag fietst.
-
Teunbosseman
- Contacteer:
MAXIEM schreef:ingwebcareteam
Even een ander vraagje:
Maxiem.
Ja kan ze ook doneren aan goed doel met kleine bijbetaling of eens in je omgeving informeren of er niet iets tussenzit voor een of geen.
Veelal vindt ik ze niet zo scherp qua prijs maar er zitten zaken tussen welke wel inyterssant zijn. heb mn Siemens draadloze telefoon gekocht en was zo'n 65 euri goedkoper.
**edit** was reeds een reactie gegeven...nah weet je het nu 2 keer
-
MAXIEM
vogels
Ik bedoel echte tonnen (zat er maar champagne in!)
Ik bedoel echte tonnen (zat er maar champagne in!)
Da's heel goed mogelijk, dat komt dan meer omdat ik dit niet echt een punt vind om tijd en aandacht aan te besteden of je druk om te maken.MAXIEM schreef:Ik denk dat je even langs de portee van mijn vraag fietst.
Ja, ik krijg ook rentepunten en nee ik heb er ook niet om gevraagd en ik zit er niet op te wachten. Ik zou niet eens weten wat mijn 'saldo' is en ik maak me er ook niet druk om. Ik doe er gewoon niets mee.
Sorry dat ik het zo formuleer, ik vind het meer in de categorie zeuren om te zeuren vallen.
-
MAXIEM
Emmy75
Dan zijn we het (weer) niet met elkaar eens.
Met vriendelijke groet, Maxiem.
Dan zijn we het (weer) niet met elkaar eens.
Met vriendelijke groet, Maxiem.
Ook ik heb rentepunten en ook ik doe daar niets mee. Ik deel de opvatting van Emmy.
-
MAXIEM
alfatrion
Als ik het dus goed begrijp, dan vind jij anno 2012 het gebruik van een opt-outsysteem (ook wel het gebruik van de negatieve optie genoemd) een normale en fatsoenlijke praktijk. Ik heb daar in elk geval een andere opvatting over.
Met collegiale groet,
Maxiem.
Als ik het dus goed begrijp, dan vind jij anno 2012 het gebruik van een opt-outsysteem (ook wel het gebruik van de negatieve optie genoemd) een normale en fatsoenlijke praktijk. Ik heb daar in elk geval een andere opvatting over.
Met collegiale groet,
Maxiem.
Laatst gewijzigd door MAXIEM op 19 mar 2012 17:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik wil er wel 2000 van je hebben, kan ik een Pandora bon bestellen 
Vertel eens wat nu het onoverkomelijke bezwaar is in dit geval ?
Overigens heeft het niet zoveel met het jaartal te maken, een systeem kan niet per definitie als fout of goed aangemerkt worden, het gaat om de toepassing ervan, vandaar mijn vraag.
Overigens heeft het niet zoveel met het jaartal te maken, een systeem kan niet per definitie als fout of goed aangemerkt worden, het gaat om de toepassing ervan, vandaar mijn vraag.