LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Internetbankieren ASN 15 transacties = standaard :-(
Internetbankieren ASN 15 transacties = standaard :-(
We zijn best blije klanten van de ASN Bank. MAAR: als je je rekening raadpleegt, krijg je standaard de laatste 15 transacties te zien. In 1980 was dat genoeg. In 2021 moet je telkens handmatig méér transacties kiezen. Ik heb 3 jaar gelden, 2 jaar geleden en gisteren aan ASN gevraagd of ze dat kunnen aanpassen: dat de klant zelf kiest hoeveel transacties je standaard ziet. ASN beloofde dat te verbeteren, vandaag schrijft dat ze dat toch op 15 houden. Terwijl ik vaak op 1 dag al 15 transacties met m'n pinpas doe..
Wellicht hebben meer ASN Klanten hier last van?
Wellicht hebben meer ASN Klanten hier last van?
Re: Internetbankieren ASN 15 transacties = standaard :-(
Minder pinnen dan maar.
-
15 keer pinnen op een dag? En u bent een particulier? En wat wilt u dan achteraf allemaal nakijken? U weet wat u koopt en wat u betaald hebt. Als u teveel en te vaak uitgaven doet kunt u het beste daar in snijden in plaats van de overzichten te laten aanpassen.
Nee, ik heb er geen last van. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik de laatste tijd steeds meer gebruik maak van mobiel bankieren, dan scroll je gewoon net zo ver terug als je zelf wilt. In het begin was ik er wat huiverig voor maar na een ruime gewen periode zou ik niks anders meer willen. Inloggen via de desktop doe ik alleen nog om het jaaroverzicht te downloaden, 1x per jaar.
Erthanax
vindt dit leuk
Nee, heb ik geen last van.
Dorfje
vindt dit leuk
Hallo pa3daz,
Als langjarige klant van ASN zeg ik: als u dit soort problemen heeft, bent u een zeer gelukkig mens.
Hoe komt iemand op het idee om dit als een probleem te zien?
Als langjarige klant van ASN zeg ik: als u dit soort problemen heeft, bent u een zeer gelukkig mens.
Hoe komt iemand op het idee om dit als een probleem te zien?
Frantic2
vindt dit leuk
Ik ben het met de TS eens.
Liefst wil ik ipv 15 inderdaad naar 50 transacties.
Ik heb er ook over geklaagd bij ASN, maar helaas er werd niks mee gedaan.
Liefst wil ik ipv 15 inderdaad naar 50 transacties.
Ik heb er ook over geklaagd bij ASN, maar helaas er werd niks mee gedaan.
MichielFRL schreef: ↑26 mei 2021 16:37Je krijgt toch van elke pin transactie een pushmelding op je smartphone?
Heel graag enig begrip voor alle mensen zonder smartphone of tablet.