LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] investeringsproject stacaravans in Spanje

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Paul B

investeringsproject stacaravans in Spanje

Ongelezen bericht door Paul B »

Ik heb persoonlijk met de mensen van HCM Groep, Solplaya en Tribu Invest gesproken en zij gaven mij een goed en vertrouwlijk gevoel.

Het is een mooi project met inderdaad een ongelooflijk hoog rendement.
Er is echter al meer dan een jaar voorbereiding aan vooraf gegaan en als je kijkt wat de gemiddelde huurprijs is van een stacaravan op een camping dan zijn de opbrengsten heel realistisch en zijn de investeerders echt niet de enige die er geld aan verdienen.

Ik sta voor 100% achter dit project en heb dan ook een aantal stacaravans gekocht.

Voor diegene die twijfelen of ze over moeten gaan tot de aankoop van een of meerdere stacaravans kan ik als advies geven :
Als je twijfelt of je vertrouwt het niet, gewoon niet doen.
Maar laat je niet van de wijs brengen door de negatieve opmerkingen, want deze zijn nergens op gebaseerd.
Als je commentaar geeft, onderbouw het dan met harde feiten of hou anders je mond.
Voor diegene die zeggen dat dit hoge rendement absoluut niet kan wil ik alleen nog kwijt :

Wacht nog even tot de prijs van een stacaravan 28000 eur is, dan is je rendement een stuk lager.
[/i]

Piet81

Re: investeringsproject stacaravans in Spanje

Ongelezen bericht door Piet81 »

Reclame hoef je niet perse via een consumentenforum te maken hoor...

Boris2

Ongelezen bericht door Boris2 »

Is er nog iemand op dit forum die hier in trapt?
Zo ja, dan heb ik de euromast en paleis Soestdijk nog te koop voor weinig.

Jan1

Ongelezen bericht door Jan1 »

Deze reclame bestaat al, Paul B. wil alleen maar zoveel mogelijk in de kijkert lopen. Verzoek aan Radar, kan deze gesloten worden. Een maal dit onderwerp zou al teveel moeten zijn.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten