LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Is mijn geld veilig bij de SNS Bank

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
noorman

Is mijn geld veilig bij de SNS Bank

Ongelezen bericht door noorman »

Ik heb een depositorekening overgebracht naar SNS plus sparen. Op dat moment heeft de bank mij aan een tegenrekening gekoppeld van een voor mij onbekend persoon. Ik heb meteen actie ondernomen. Via internet heb ik een formulier aangemaakt waarmee het rekeningnummer veranderd kan worden. Ik kreeg direct een bericht terug dat de aanvraag niet in behandeling genomen kan worden, omdat de handtekening van mijn vrouw er niet bijstond. De klantenservice opgebeld. Zij vonden het vreemd omdat het niet om een en/of rekening gaat. Geen probleem. Weer een aanvraag ingediend, weer de nodige papieren gekopieerd en een handtekening van mijn vrouw. Ik kreeg direkt een mail dat de aanvraag niet in behandeling kon worden genomen, omdat de hantekening van mijn vrouw er niet op zou staan. De klantenservice gebeld. Voor maandag zou het geregeld zijn. Dinsdag de klantenservice gebeld. Een mevrouw die terug zou bellen en zelfs mijn telefoonnummer heeft genoteerd. Ze heeft niet teruggebeld. Weer een aanvraag ingediend met alle benodigde papieren. Geen reactie op gekregen. Daarna de klantenservice weer opgebeld die zou proberen om dit voor het weekend te regelen. Mijn geld is al een maand gekoppeld aan een verkeerde tegenrekening en wordt op die manier door de SNSbank gegijzeld. Dit geeft geen vertrouwen

noorman

Re: Is mijn geld veilig bij de SNS Bank

Ongelezen bericht door noorman »

Inmiddels heeft de SNSbank excuses gemaakt en is het probleem opgelost

gtp

Re: Is mijn geld veilig bij de SNS Bank

Ongelezen bericht door gtp »

Is mijn geld veilig bij de SNS???? SNS ligt onder vuur bij de AFM i.v.m. reaal polissen verkocht door DSB-AFAB-Amstelgeld.

Gesloten