LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KiFid en SNS bank laten klant keihard vallen

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
PJ 66

KiFid en SNS bank laten klant keihard vallen

Ongelezen bericht door PJ 66 »

Mijn case liep al lang bij de SNS bank. Ik had zo'n zgn. leuke appeltje voor de dorst waar niets mee mis kon gaan. Afgesloten in 1997. SNS PVP polis verzekerd sparen in aandelen. Welnu niks verzekerd en al helemaal geen spaarvorm. Termen waren misleidend zo vond ook de rechtswinkel. KiFid ingeschakeld en na tig brieven werd het afgewezen. In beroep gegaan bij de KiFid toegewezen en weer tig brieven moeten schrijven met hetzelfde verhaal. Dan moet je voorkomen in Den haag. Half uurtje zitten met naast je de tegenpartij die zomaar moeder en dochter konden zijn. Keken je niet aan en gaven geen hand en deden totaal geen moeite om de klant tegemoet te komen.

Brief KiFif, te weinig gemotiveerd. Zorgplicht? Daar hoor je KiFid niet over. Misleidende termen als verzekerd en sparen? Hoor je ze niet over. Nog een brief naar SNS bank met vraag deze zaak persoonlijk om tafel eens te bespreken tot een oplossing en hoe nu verder.

Brief SNS. Wij doen er niets meer aan. Tot ziens!

Wat een onbeschofte gasten daar bij de SNS. Jarenlang hebben ze me belazerd. Krijg ik tig van valse aanmaningen omdat ze hun eigen administratie van REAAL niet in orde hadden. Medewerker van de SNS bank zegt tegen mij, ik kom er niet door zoek het zelf maar uit.

Mensen kijk uit als je lid wordt van deze bank. Ze komen hun afspraken niet na. Service kennen ze allang niet meer bij de SNS bank. :evil: :evil: :evil:

Kimmie ten Nis

Re: KiFid en SNS bank laten klant keihard vallen

Ongelezen bericht door Kimmie ten Nis »

SNS is inmiddels net als abn-amro staatsbank. Zou dat er mee te maken hebben dat u uw gelijk niet kunt halen bij de kifid?
Enfin ik wil tevens even waarschuwen voor Aegon, dat is de grootste boevenbende die er is. Legio Lease, Koersplan en de vele woekerpolisprodukten waar deze maatschappij groot mee is geworden ten kosten van jan met de pet.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

SNS (en ABN-AMRO) zijn geen staatsbanken maar banken waarvan de overheid de enige aandeelhouder is. Dat is heel wat anders (zo zijn de medewerkers van deze banken geen ambtenaren; bij een staatsbank zou dat wel het geval zijn).

Kortom: het zijn net zulke banken als andere banken dus de KIFID zou geen onderscheid moeten maken.

PJ 66

Ongelezen bericht door PJ 66 »

Zover ik weet zijn de ABN bank en SNS wel degelijk staatsbanken geworden. Dus failliet kunnen ze niet meer gaan. Minpunt is de lage rente. Daarnaast kun je bij de SNS bank geen geld storten. Daarvoor moet je naar een andere bank. Servicekantoren zijn meer inlichtingskantoren, want ze zoeken niets voor je uit. Echt ik heb het helemaal gehad bij die SNS bank, maar ja veel keus hebben we niet meer in Nederland.

Gesloten