LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kosten ABN-AMRO

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
AGGB
Berichten: 371
Lid geworden op: 20 jan 2008 13:23

Re: Kosten ABN-AMRO

Ongelezen bericht door AGGB »

Wat mij opvalt is dat het Webcare team van ABN AMRO de eerste maal de klant aanspreekt met 'u', vervolgens begint een andere webcare medewerker te jijen. Dat lijkt mij symtomatisch, nog even beleefd blijven, maar als men niet direct buigt voor de bank, dan is er van beleefdheid van de zijde van ABN AMRO geen enkele sprake meer.

bprosman
Berichten: 9932
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Kosten ABN-AMRO

Ongelezen bericht door bprosman »

Zouden ook 2 verschillende mederwerkers kunnen zijn die onder 1 account opereren :wink:

AGGB
Berichten: 371
Lid geworden op: 20 jan 2008 13:23

Re: Kosten ABN-AMRO

Ongelezen bericht door AGGB »

Uiteraard had ik dat gezien, maar dat mag helemaal niets uitmaken! Een bank dient altijd de beleefdheidsvormen in acht te nemen tegenover de klanten, of het nu de ene of de andere webcare medewerker is, dat behoort niets uittemaken;bovendien reageren deze in een en hetzelfde topic.

bprosman
Berichten: 9932
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Kosten ABN-AMRO

Ongelezen bericht door bprosman »

Meer een gebrek in de opvoeding dan een fout van de bank :wink:

AGGB
Berichten: 371
Lid geworden op: 20 jan 2008 13:23

Re: Kosten ABN-AMRO

Ongelezen bericht door AGGB »

Dat zeker ook, maar we mogen toch gevoegelijk aannemen dat de ABN AMRO bank een opleiding geeft aan haar personeel, webcare medewerkers incluis.
De medewerkers die geen fatsoen hebben meegekregen van huis uit zullen tijdens de interne opleiding bij de bank toch wel elementair fatsoen tegen de klanten onderwezen hebben gekregen.
Hopelijk neemt nu de betreffende bankdame in het vervolg de fatsoensnormen in acht en gaat zij niet zomaar over op gejij en gejou.

Gesloten