Ooit jaren geleden (volgens mij een jaar of tien geleden) eens een printer gekocht en afbetaald via Primeline. Dat ding is natuurlijk al jaren afbetaald.
Nu krijg ik ineens een dreigbrief thuisgestuurd van Laser services dat de automatische incasso zou zijn mislukt en of ik maar per direct €7,06 over wil maken. Helemaal zonder verklaring waarom ik dit zou moeten betalen want die printer is al jaren geleden afbetaald.
Ze blijven me dan wel regelmatig met ongevraagde en ongewenste post bestoken maar dat gaat altijd linea recta de vuilnisbak in. Ik heb dus ook niets aangevraagd of getekend en al zeker geen toestemming gegeven voor een automatische incasso.
Iemand enig idee waar ze mee bezig zijn? Want telefonisch zijn ze niet bereikbaar (hang al zo'n kwartier in de wacht). Of iemand anders hier ook ervaring mee?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Laser services/Primeline
-
boos_versatel_klantje
Re: Laser services/Primeline
Primeline zijn net jehova getuigen,,,,als je per ongeluk een batling vergeet of zoals in jouw geval men denkt dat men nog een betaling krijgt...ik heb het gehad, ze belde 20 keer per dag, 1 brief per dag en 5 smsjes per dag...wat denk je dan? word er helemaal krankjorem van! Is er niet iets wat deze sekteleden kan stoppen?