LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lenen.nl

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Muppie

Lenen.nl

Ongelezen bericht door Muppie »

Hallo lezer,
Ik heb een aantal vragen.
ZIjn er mensen die ervaring hebben met lenen.nl?
En wat zijn die ervaringen dan?

Weet iemand of je ook makkelijk een lening krijgt als je allebei een vaste baan hebt allen met je normale krediet en primeline (iets op afbetaling) geregistreerd staat bij BKR?
Ik wil graag een reactie hierop.
Bedankt.

Piet81

Re: Lenen.nl

Ongelezen bericht door Piet81 »

Ga naar je eigen bank om daar een lening te regelen. Iedereen weet dat je bij dit soort instanties genaaid wordt waar je bij staat, omdat je allerlei extra verzekeringen nog drbij moet afsluiten, waarbij je uiteindelijk duurder uit bent. Ook de looptijden zijn soms achterlijk lang. Een looptijd van 10 jaar voor bijvoorbeeld een aankoop van een auto is natuurlijk hardstikke zot, omdat je met de gem. auto minder dan 10 jaar doet.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

kijk maar eens onder dsb op dit forum waar lenen.nl ook deel van uitmaakt.

Gast

Ah Gat
Je wil toch niet dat truitje kopen heh?

Net als voorgaande sluit ik me aan
Ga naar je eigen bank

Trap niet in die rotzooi van Lenen.nl/Becam en Postkrediet ed

Trouwens die reclame van Frits Bom en Becam moeten we gelijk de strot omdraaien en met de grond gelijk maken.

Want dat Lease-verlies en Dexia maakt meer kapot dan drank goed kan maken!

meidjongen

Ongelezen bericht door meidjongen »

Hallo
ga a.u.b. niet met ze in zee.Wij zijn pasgeleden met DSB in zee gegaan en nu zitten we tot onze nek in de problemen,terwijl het achteraf allemaal bij onze bank geregeld kon worden.

Gast

Waarom ben je dan met DSB in zee gegaan???

En wat voor problemen betreft het? Moet je het nu met rente terugbetalen? Dat moet overal.

opus4

Ongelezen bericht door opus4 »

Misschien is het verstandiger om eerst te sparen voor je geld uitgeeft......... :lol:

Gast

Nee Opus 4, dat is ouderwets!

Lucifer

Ongelezen bericht door Lucifer »

Opus 4,inderdaad eerst sparen voordat je het uitgeeft maar als je aan zelfmoord denkt LENEN UITGEVEN EN DAN,BAM!(WEG)

resp00112469

Ongelezen bericht door resp00112469 »

Tegenwoordig schijn je niet meer mee te tellen als je GEEN lening hebt! Laat het dan maar ouderwets zijn, eerst verdienen en dan pas uitgeven. Leenman ik heb net een nieuwe caravan gekocht en nu heb ik geen geld meer voor een vacantie. Jammer dan lekker de vacantie doorwerken en volgend jaar dan maar. Om een lening aan te gaan voor een vacantie, vindt ik dus grote onzin. Dit is zo ongeveer het zelfde als ik heb een nieuwe auto gekocht en nu heb ik geen geld meer om te tanken! Alle instantie's die financiéle diensten aanbieden doen dat om er zelf aan te verdienen. Als er geld moet worden geleend omdat je het zelf niet hebt, kom je alleen maar verder in de problemen want kosten en rente worden uiteindelijk door degene die de lening aangaat zelf betaald. Van dit geld kun je gewoon andere dingen doen, maar dat is iets wat door de reclamemakers wordt verzwegen. Geld lenen bij een bank kan alleen als je kunt aantonen dat je het niet nodig hebt!

Vr. Gr. Hans.

Lucifer

Inderdaad werken voor je geld en al die kneusjes die willen gaan lenen om groot te doen voor de buren?!Ik ben blij dat het kabinet de schuldsanering aan de verantwoordelijke laat toekomen,geen liefdadigheid van mijn geld voor die STUMPERTS!

Gast

Stumperts????? Als jij opgebrand bent, gooien ze je weg. Dat noem Ik een stumpert. Of moet dat net een D?

Gast

en een zielepoot.

Lucifer

Stumpertje met een klein pikkie(tje)

Lucifer

STUMPERTS!

Gast

Dit is de eerdte keer dat ik een heel eind met Lucifer kan meegaan.
Verder is hij/zij ook een stumpert.

Gesloten