Wie weet hoe het zit met het Levob hefboomcontract? Ik heb het e.e.a. over Dexia lease gelezen, maar kan zo gauw niets over Levob vinden.
Lebov hefboomcontract is - denk ik - ook een huurkoopcontract.
Ons is nooit verteld dat dit een huurkoopcontract zou zijn, maar ons werd verzekerd, dat onze inleg uiteindelijk allemaal genoeg zou zijn om na 5 jaar een leuk bedrag uitgekeerd te gaan krijgen. Wisten wij veel dat ze zoveel geld geleend hadden uit onze naam........
Hier kwamen wij dus later pas achter, toen onze inleg op was en wij onze hypotheek noodgedwongen moesten gaan verhogen en wij door dat vele geld niet eens onze hypotheek konden oversluiten, omdat er zoveel geld openstond bij het BKR. Uiteindelijk is dat wel gelukt, maar zitten nu met een hoge hypotheek, doordat wij zo'n 16.000 euro moesten betalen als boete.
Weet iemand of hier al iemand mee aan het procederen of iets dergelijks is?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Levob hefboomcontract
Re: Levob hefboomcontract
selma mag ik je vragen waar je die oversluiting heb gekregen,wij hebben nl een dexia probleem,en onze hypotheek word door de postbank daardoor niet verhoogt!!!
Re: Levob hefboomcontract
Hallo Selma,
Een aantal Levob gedupeerden hebben een stichting opgericht om gezamenlijk te gaan procederen tegen Levob.
Hierdoor blijven de kosten laag en kan een goede advocaat worden ingeschakeld.
Inmiddels hebben ongeveer 30 Levob Hefboom gedupeerden zich aangemeld.
Meer informatie staat op www.platformaandelenlease.nl onder Gezamelijke procedures.
Ook op het Radar forum Legio Lease staat in de topic:
"Nieuwe stichting voor Levob aandelenlease gedupeerden" meer informatie.
Succes en groeten,
Piet
Een aantal Levob gedupeerden hebben een stichting opgericht om gezamenlijk te gaan procederen tegen Levob.
Hierdoor blijven de kosten laag en kan een goede advocaat worden ingeschakeld.
Inmiddels hebben ongeveer 30 Levob Hefboom gedupeerden zich aangemeld.
Meer informatie staat op www.platformaandelenlease.nl onder Gezamelijke procedures.
Ook op het Radar forum Legio Lease staat in de topic:
"Nieuwe stichting voor Levob aandelenlease gedupeerden" meer informatie.
Succes en groeten,
Piet